پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۶۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
نامزدهای دموکرات های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به همراه تنی چند از هم حزبی های خود به اظهارات اخیر رقیب جمهوریخواهش واکنش نشان دادند.

شعارسال: به نقل از آسوشیتدپرس، «جک سالیوان» مشاور ارشد «هیلاری کلینتون» در امور سیاسی در واکنش به اظهارات جدید «دونالد ترامپ» گفت نباید سیاست ترامپ را جدی گرفت.

اشاره وی به طرح جدید ترامپ برای انجام غربالگری ایدئولوژیک برای مقابله با افراط گرایی است.

سالیوان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پیشنهاد ترامپ برای ممانعت از ورود پیروان یک دین به آمریکا را فاقد معنا دانست و گفت این موضوع نباید حتی از سوی ناظران بررسی شود.

اما هیلاری کلینتون در تازه‌ترین تجمع انتخاباتی خود در ایالت پنسیلوانیا که با حضور «جو بایدن» معاون باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا برگزار شد، طرح‌های سیاسی ترامپ برای مقابله با داعش را متناقض دانست.

کلینتون به این موضوع اشاره داشت که ترامپ پیشتر گفته بود مشکلی با اعزام نیروهای زمینی برای مبارزه با داعش ندارد و از سوی دیگر گفته بود بگذارید دولت سوریه و داعش خود با یکدیگر مبارزه کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26مرداد1395، کدخبر: 3742907: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین