پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای به یک نهاد فروپاشیده ای بنام فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است که قصد دارد بازیهای فصل آتی جام باشگاههای آسیا به میزبانی ج.ا. ایران را در کشور بی طرف برگزار کند!

شعار سال: بهروز علیشیری رئیس اسبق سازمان سرمایه گذاری خارجی در یادداشتی نوشت: کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای به یک نهاد فروپاشیده ای بنام فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است که قصد دارد بازیهای فصل آتی جام باشگاههای آسیا به میزبانی ج.ا. ایران را در کشور بی طرف برگزار کند!

 این تصمیم با درخواست یک تیم فوتبال کویتی، و کمی قبل تر با درخواست عمویش ؛ عربستان؛ و با حمایت جزایر امارات و بحرین ، و با توجیه عدم امنیت صورت گرفته است. این ها همان کشورهایی هستند که امنیت آنها توسط نیرو های نظامی خارجی تامین می شود و تبدیل به انبار باروت شده اند.

 وزارت ورزش ایران و فدراسیون فوتبال آن ؛ مسئول و متهم اصلی این اتفاقات هستند. چیزی نمانده که بازی های تیم ملی فوتبال ایران را هم به همین دلایل واهی به کشور ثالث ببرند.

 این تصمیم سیاست خارجی و امنیت ملی ما را هدف گرفته  و تمکین از ان یعنی بازی با حثیت سیاسی است. از فدراسیونی که قادر نباشد چند صفحه قرارداد فنی با مربیان خارجی مذاکره و تدوین کند، و این همه هزینه به اقتصاد ملی تحمیل کند و از فدراسیونی که تیم ملی فوتبال آن سالها سرور آسیا بوده است ، ولی قادر نیست که از ظرفیت فنی حضور و لابی گری در کنفدراسیون استفاده نماید ، و اصلا معلوم نیست که نمایندگان انتخابی و انتصابی آنها در کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارایه استدلالات خود به چه زبانی مشارکت می کنند؛ انتظار دیگری دارید؟

 وزارت ورزش کشور که مسئول سیاست گذاری و نظارت بر این امور است، معاونت حقوقی رئیس جمهور که باید با استدلالات و توان حقوقی خود، در دفاع از حقوق و منافع ملی در مجامع بین المللی به نهاد های ملی کمک کنند، کجا هستند و چه کرده اند؟

 من مطمئن هستم که باشگاه‌های ورزشی کشور برای نحوه حضور در این مسابقات تصمیم خردمندانه بر پایه منافع ملی خواهند گرفت ؛ اما ناگزیرم اشاره بکنم که آقای رئیس جمهور! راه حرف زدن و کار داشتن با دنیا از این کوچه پس کوچه ساده داخلی عبور می کند و تا زمانی که دستگاه‌های فنی کشور ، مشق ها و تکالیف ساده خودشان را انجام نمی دهند، ابتدا باید از درون شروع کرد ، تا بازنده میزهای بیرونی نباشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نوداقتصادی، تاریخ 28 دی 98، کد مطلب: 2127221: www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
ما دم به تله اجنوی ها نمیدیم ، جام ملت ها نمیخاییم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین