پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس گفت: چهارشنبه و‌ پنجشنبه این هفته، جلسه استماع دادگاه تجدیدنظر مربوط به بخش کوچکی از مبلغ بدهی قرارداد تسلیحاتی انگلیس به ایران، در لندن تشکیل می‌شود.

شعار سال:سفیر ایران در انگلیس گفت: چهارشنبه و‌ پنجشنبه این هفته، جلسه استماع دادگاه تجدیدنظر مربوط به بخش کوچکی از مبلغ بدهی قرارداد تسلیحاتی انگلیس به ایران، در لندن تشکیل می‌شود.

 حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس در صفحه توئیترش عنوان کرد: روزهای چهارشنبه و‌ پنجشنبه این هفته، جلسه استماع دادگاه تجدیدنظر مربوط به بخش کوچکی از مبلغ بدهی قرارداد تسلیحاتی انگلیس به ایران، در لندن تشکیل می شود.

وی افزود:با تعیین تکلیف این بخش کوچک، فرآیند حقوقی پرونده به پایان خود نزدیک‌ می شود و بهانه‌ای برای عدم پرداخت بدهی باقی نخواهد ماند.

بعیدی‌نژاد عنوان کرد: دادگاه در دور قبل به درخواست طرف انگلیسی برای عدم تعهد به پرداخت سود در چند سال زمان تحریم، رأی موافق داد. جمهوری اسلامی ایران به این رأی اعتراض و درخواست تجدیدنظر کرد.

سفیر ایران خاطرنشان کرد: این جلسه دادگاه به شکایت ایران رسیدگی می‌کند. در هر صورت، این مقدار مورد بحث، بخش کوچکی از مقدار کل بدهی است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:29دی1398،کد خبر: 13981029000898،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Denmark
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
چه فایده که بدهی هم پرداخت شه میره تو جیب خودشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین