پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در واکنش به انتشار شایعه‌ای مبنی بر «جلسه انتخاباتی روحانی و اصلاح طلبان در کاخ سعدآباد» نوشت: رئیس‌جمهور نه امروز صبح و نه هیچ زمان دیگری، جلسه انتخاباتی نداشته و نخواهد داشت.
شعارسال: علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به انتشار شایعه‌ای مبنی بر «جلسه انتخاباتی روحانی و اصلاح طلبان در کاخ سعدآباد» نوشت:

«تنور انتخابات را از جای دیگر و به طریق دیگر باید گرم کرد؛ از توسل به فیک نیوز، آبی گرم نخواهد شد. رئیس جمهوری نه امروز صبح و نه هیچ زمان دیگری، جلسه انتخاباتی نداشته و نخواهد داشت. گرچه روحانی وظیفه خود می‌داند که همه ارکان را برای خلق انتخاباتی رقابتی و پرشور متقاعد سازد.»

به گزارش ایسنا، روز گذشته چند کانال تلگرامی در مطلبی با عنوان «جلسه انتخاباتی روحانی و اصلاح طلبان در کاخ سعدآباد!» مدعی شدند که جلسه انتخاباتی روحانی و اصلاح طلبان با هدف هماهنگی نحوه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پنج شنبه صبح در کاخ سعدآباد برگزار می‌شود و علاوه بر روحانی در این جلسه رئیس دولت اصلاحات، جهانگیری، واعظی، ناطق نوری و سید حسن خمینی نیز حضور خواهند داشت و قرار است راهبرد انتخاباتی مشترک میان اصلاح طلبان و جریان اعتدال مورد بحث و تصمیم گیری قرار بگیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 3 بهمن 1398 ، کدخبر: 98110302007 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
0
اصلاح طلب ها نباید امیدی داشته باشن برای ادامه کار ، دوره اون ها به سر رسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین