پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۱۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۸
استاندار اردبیل گفت: برای مدیریت وضعیت موجود و توسعه استان مدیران دستگاه‌های اجرایی با تدبیر و سنجش همه جوانب ریسک‌پذیر بوده و بر این اساس مدیریت مجموعه خود را انجام دهند.

شعارسال: اکبر بهنامجو روز چهارشنبه در جلسه شورای معاونان اداره کل دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید خلاقیت به خرج داده و با جسارت، همکاری ، تفاهم و  ابتکار عمل شرایط موجود را به نحو احسن مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه کشور هم‌اکنون در محاصره اقتصادی قرار گرفته، گفت: باید با هزینه کمتر راندمان بیشتری در مدیریت داشته باشیم و با استفاده از راهکارهای قانونی، تعامل و تفاهم بین دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد.

استاندار اردبیل همچنین راه‌اندازی و احیای واحدهای راکد و نیمه‌کاره را مورد اشاره قرار داد و افزود: تیمی برای راه‌اندازی و احصای این واحدها مشخص شده و حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل سفر رییس‌جهموری به این موضوع درنظر گرفته شد.

بهنامجو  با بیان اینکه باید نگاه ما بلند و به چشم‌انداز ۲۰ ساله باشد، اظهارداشت: با دید باز و با برنامه‌ریزی می‌توان به آینده امیدوار بوده و اقدامات خوبی در خور و شان این مردم انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس‌جمهوری به استان اردبیل گفت: در این سفر که بصورت فشرده و یک روزه انجام شد، اعتبار خوبی برای طرح‌ها و پروژه‌ها در نظرگرفته شده و طرح‌های بزرگی نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه‌داد: برای راه‌آهن اردبیل و اجرای پایاب سدهای گیوی و سبلان حدود هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و از دهه فجر عملیات اجرایی ریل‌گذاری و انجام پایاب این سدها نیز آغاز می‌شود.

استاندار اردبیل همچنین دیوان محاسبات را یک دستگاه نظارتی و هدایتی دانست و افزود: این دستگاه در راستای حفظ بیت‌المال و هزینه اعتبارات اختصاص یافته در محل‌های معین شده تلاش می‌کند و دستگاه‌های اجرایی باید از دید مثبت این سیستم به نحو احسن استفاده کنند.

بهنامجو با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید از نظر و پیشنهاد دیوان محاسبات نیز استفاده شود، گفت: در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و نحوه هزینه کرد اعتبارات پرسنل این ارگان اشرافیت کامل دارند و با تعامل می‌توان عملکرد سایر دستگاه‌ها را مورد سنجش قرار داد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 2بهمن1398، کدخبر: 954168: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
با دید باز و با برنامه‌ریزی می‌توان به آینده امیدوار بوده و اقدامات خوبی در خور و شان این مردم انجام داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
طرح های خوبیه اگر اجرایی و انجام بشه بزرگ و پر فایده هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین