پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
سخنگوی وزارت امور خارجه تهدید برایان هوک به ترور فرمانده نیروی قدس سپاه را علنی سازی رسمی و پرده برداری آشکار از تروریسم هدفمند و دولتی آمریکا اعلام کرد.

شعارسال:سید عباس موسوی اظهار داشت: اینک پس از رژیم صهیونیستی، آمریکا دومین رژیمی است که رسما اعلام می کند امکانات دولت و نیروهای مسلح خود را برای اقدامات تروریستی بکار گرفته و در آینده نیز ادامه خواهد داد.

وی روی آوری رژیم آمریکا به اقدامات تروریستی را نشانه ضعف، استیصال و سردرگمی مقامات این رژیم دانست و با محکوم کردن اظهارات وقیحانه و اقدامات تروریستی سردمداران این رژیم، از اعضای جامعه بین المللی خواست این اقدامات و تشویق به تروریسم به تروریسم دولتی را محکوم نمایند؛ چرا که تداوم این روند دیر یا زود گریبانگیر همگان خواهد شد.

برایان هوک رییس گروه اقدام ویژه ایران در وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه فرمانده جدید سپاه قدس ایران را تهدید کرد و گفت: اگر قاآنی بخواهد رویکر (سپهبد) قاسم سلیمانی ادامه دهد، به سرنوشت وی دچار خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:4بهمن ماه 1398، کدخبر:www.irna.ir،8364570

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
آمریکا با قدس سپاه مشکل داره و میخواد نابودش کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین