پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۳۳۰
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اینکه می‌گویند پایداری‌ها لیست جدا می‌دهند دروغ‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای است. اسامی پایداری‌ها در لیست شورای ائتلاف وجود دارد. نام آقای آقاتهرانی، فرد شاخص جبهه پایداری‌ در این لیست مشاهده می‌شود.

شعارسال: «حمیدرضا ترقی»، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، درباره لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گفت: یک فرآیندی طی شد و با همه‌ افرادی که از طرف اعضای شورای مرکزی، اضلاع و جریان‌های مختلف پیشنهاد شدند، مصاحبه شد. از بین مجموعه افرادی که با آنها مصاحبه شد این تعداد از افراد به یک نظرسنجی تشکیلاتی گسترده در تهران راه پیدا کردند.

او افزود: این فرآیند خوب و اقناع‌کننده‌ای است و اگر مراحل بعدی این فرآیند نیز طی شود، می‌تواند از یک پشتوانه خوب مجموعه نیروهای انقلاب برای رای‌آوری برخوردار شود.

ترقی جوانگرایی در این لیست را در راستای گام دوم انقلاب دانست و اظهار کرد: این مجلس اولین مجلس در گام دوم انقلاب است و دیدگاه مقام معظم رهبری هم در بیانیه گام دوم، سپردن مسئولیت‌ها به دست جوانان است و در آن تاکید شده جوانان مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرند، بنابراین جوانگرایی در این لیست رویکرد مثبتی است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا جبهه پایداری لیست جداگانه تدارک خواهد دید، بیان کرد: اینها دروغ‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای است. اسامی پایداری‌ها در لیست شورای ائتلاف وجود دارد. نام آقاتهرانی، فرد شاخص جبهه پایداری‌ در این لیست مشاهده می‌شود.

او در خصوص سرلیست اصولگرایان گفت: تا تعیین سرلیست فاصله زیادی باقی مانده است. تا ۳۰ نفر تعیین نشوند، سرلیست مشخص نمی‌شود. نظری در مورد سرلیست ندارم.

ترقی در خصوص چینش مجلس آینده عنوان کرد: هنوز برای پیش‌بینی آرایش مجلس آینده زود است؛ اما به نظر می‌رسد که به طور طبیعی اکثریتی از نیروهای انقلابی و کارامد در مجلس حضور خواهند داشت.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 4بهمن1398، کدخبر: 954240: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین