پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۸۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
وکلای حقوقی فارس همچنان در حال تلاش برای بازپس‌گیری دامین بین‌المللی (com.) این خبرگزاری هستند.

شعار سال: عصر جمعه هفته گذشته، دامنه farsnews.com توسط شرکت بین‌المللی ارایه‌دهنده این سرویس، به بهانه غیرقانونی تحریم‌های آمریکا مسدود شد.

در نامه الکترونیکی که از طرف این سرویس دهنده ارسال شده، قرارگرفتن خبرگزاری فارس و مالک حقوقی دامنه در فهرست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا بهانه این اقدام عنوان شده است. 

این در حالی است که موسسه فرهنگی فارس که صاحب امتیاز خبرگزاری است کاملا خصوصی است و بررسی‌های دقیق وکلای حقوقی فارس نشان می‌دهد عنوان تجاری خبرگزاری و نام هیچ یک از مدیران در فهرست تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار ندارد.

با این وجود شرکت سرویس‌دهنده خدمات دامنه com. با انسداد سامانه کاربری، امکان دسترسی برای انتقال این دامنه به سرویس‌دهنده‌های دیگر برای رفع این مشکل را هم نمی‌دهد.

مسئولان وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی در روزهای گذشته وعده‌های مثبتی برای پیگیری این موضوع از روش‌های فنی و حقوقی داده‌اند که با عدم همکاری شرکت سرویس‌دهنده، این تلاش‌ها تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 6 بهمن 98، کد مطلب: 13981106000631: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
پشت این عمل قطعا یک جریان سیاسی بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین