پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۵۰۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
معاون عمرانی استانداری البرز از تپه اُزبکی به عنوان یک ظرفیت گردشگری عالی یاد کرد و گفت: این در حالی است که دسترسی به این اثر تاریخی پر از نخاله‌های ساختمانی است.

شعارسال: علی درویش پور شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان البرز ویژه استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی، با اشاره به اهمیت توجه به کاروان‌های راهیان نور، گفت: باید ستاد راهیان نور توسط فرمانداران تشکیل شود، در این میان هر دستگاهی تکالیفی دارد، شهرداری‌ها نیز پای کار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت البرز در گردشگری بسیار بالا است اما در این مورد کوتاهی شده است، افزود: در فروردین ماه امسال علیرغم وجود بارندگی‌ها و تأکیدات بر لغو سفرها حدود ۳۶ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید البرز سهم خوبی از حضور این مسافران نداشت، باید ۱۰ درصد این ترددها را بتوانیم در جذب کنیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اهمیت فعالیت راهداری، شهرداری، بهداشت و درمان و غیره، گفت: نیازمند اتخاذ تصمیم‌ها و برنامه‌های مناسب برای حضور مسافران و گردشگران هستیم.

 

درویش پور با این توضیح که تپه ازبکی ظرفیت گردشگری عالی برای استان البرز است، گفت: اما مسیر عبوری برای دسترسی به آن پر از نخاله‌های ساختمانی است، چه انتظاری داریم که گردشگر در آنجا حضور یابد.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج باید در ورودی شهر از جمله میدان حافظ طراحی‌های خاص اجرا کند، گفت: در البرز مسافران عبوری تنها مسئله ترافیک را می‌بینند، باید در ستاد خدمات سفر هر کدام از شهرستان‌ها پلان تعریف شده‌ای داشته باشند تا خدمات ویژه مسافران افزایش یابد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اشاره کرد: حوزه گردشگری نیاز به ارائه خدمات درجه یک دارد، در صفحه تبلیغات بیلبوردهای بین راهی باید برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کار شود، بحث سرویس دهی در واحدهای بین راهی نیز مهم است.

 

درویش پور در بخش دیگری با اشاره به اینکه اتوبان تهران- کرج- قزوین پرتردد محور کشور اما از زیبایی بی بهره است، گفت: باید جداره‌های راه، رسیدگی به فضای سبز، ترمیم آسفالت در این محور صورت گیرد، نباید شاهد انباشت زباله در حاشیه آن باشیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه دسترسی‌های محور تهران- کرج- قزوین ناایمن است، افزود: باید از گرمدره تا هشتگرد به معنای واقعی کمربند سبز ایجاد کنیم تا دالان عبوری زیبا برای مسافران باشد، از سویی طرح تعریض نقاط مختلف این اتوبان باید توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16بهمن1398 ، کدخبر: 4844893: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین