پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
در بازدید استاندار هرمزگان از جزیره قشم، شاهد مراسم سنتی خاص و حجم عکس و فیلم بودیم. سوال اینجاست که مگر استاندار هرمزگان بغیر از یک استاندار و یک خادم مردم استان، کیست؟ آیا ما با نوعی واگشت به طاغوت گرایی و شخص محوری مواجه هستیم؟ بشکل مستمر رصد خواهیم کرد که استاندار محترم ، قرار است چه خدماتی را به مردم شریف جزیره محروم قشم ارایه کند؟

شعار سال: در بازدید استاندار هرمزگان از جزیره قشم، شاهد مراسم سنتی خاص و حجم عکس و فیلم بودیم. سوال اینجاست که مگر استاندار هرمزگان بغیر از یک استاندار و یک خادم مردم استان، کیست؟ آیا ما با نوعی واگشت به طاغوت گرایی و شخص محوری مواجه هستیم؟ بشکل مستمر رصد خواهیم کرد که استاندار محترم ، قرار است چه خدماتی را به مردم شریف جزیره محروم قشم ارایه کند؟
اما دو توصیه به آقای استاندار عزیز، لطفا چنین تشریفاتی دیگر تکرار نشود؟ خونگرمی مردم جزیره یک بحث است و برگزاری مراسم در شرایط خاص کشور ، یک بحث دیگر(حتی اگر خودشان هم بخواهند)، ماین کارها ی تواند به هزار صورت تعبیر شود، شما تقوایتان را بیشتر نموده و ضمن تشکر، فاصله گیری کنید.
توصیه دوم ، لطفا نهج البلاغه و بشکل خاص نامه علی(ع) به مالک اشتر را مجددا مطالعه کنید.
به امید توسعه و آبادانی استان محروم هرمزگان و جزیره پر مهر قشم و همچنین سلامت خادمان حقیقی مردم در استان.

تعداد بازدید : 32

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین