پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با برشمردن دستاوردهای این وزارتخانه در چهار دهه گذشته گفت: در زمینه واکسیناسیون از پوشش ۲۵ درصدی در سال‌های ابتدایی انقلاب به پوشش ۱۰۰ درصدی رسیده‌ایم.

شعارسال:سعید نمکی شامگاه سه شنبه پس از افتتاح پروژه های ویژه دهه فجر در استان بوشهر، وارد استان فارس شد. وزیر بهداشت در این سفر ضمن دیدار و گفت و گو با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از پروژه ها و خدمات سلامت شهر گله دار و شهرستان مُهر و بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان لامرد بازدید کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در زمینه تعداد تخت‌های بیمارستانی به رقم مطلوبی در سطح منطقه رسیده‌ایم گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت نیز در این راستا موثر بوده است.

نمکی با اشاره به پویش ۲۰۵۰ و اهداف آن، بیان کرد: امسال در پویش ۲۰۵۰ حدود یک هزار پروژه را در ۲۰ هفته به سرانجام می‌رسانیم که براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هفته بیستم که مصادف با هفته سلامت خواهد بود، این پروژه ها به اتمام می‌رسد.

وزیر بهداشت افزود: طرح‌هایی مانند بسیج ملی کنترل فشارخون بالا و هرخانه یک پایگاه سلامت به عنوان کاری نو در منطقه و جهان معرفی شده است .

بهره برداری از ساختمان و دستگاه MRI بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) لامرد، از برنامه سفر وزیر بهداشت به این شهرستان است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین برنامه سفر خود به استان فارس، از پروژه ساخت بیمارستان خیرساز صدیقی شهر گله دار بازدید کرد.

این پروژه بیمارستانی با ۳۲ تخت، به همت «عبدالعزیز صدیقی» نیک اندیش عرصه سلامت، در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با زیربنای دو هزار و پانصد مترمربع در حال ساخت است.برای ساخت این پروژه که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، تاکنون ۱۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

در این بازدید وزیر بهداشت با بررسی روند پیشبرد این پروژه سلامت، بر بهره برداری هر چه سریع تر و آغاز به کار این بیمارستان تاکید کرد.

بررسی روند پیشرفت پروژه احداث ساختمان الحاقی بیمارستان حضرت فاطمه(س) مهر نیز با حضور وزیر بهداشت انجام شد .

دکتر نمکی جایگزینی بیمارستان را منوط به پیگیری مراحل قانونی و بررسی کارشناسانه امور دانست. پروژه ساختمان الحاقی بیمارستان حضرت فاطمه(س) شهرستان مُهر با زیربنای هزار و ۴۰۰ مرمربع و با اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، منابع کمک شهرستانی و بنیاد برکت در حال ساخت است.

این پروژه که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، با هدف توسعه خدمات بیمارستان حضرت فاطمه(س) احداث می شود. بیمارستان ۳۲ تخت خوابه حضرت فاطمه(س) مهر با بخش های اورژانس، داخلی، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل، بستری زنان، مردان و اطفال فعالیت دارد.

وزیر بهداشت همچنین امروز مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی»، به عنوان سخنران ویژه، در آئین راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهرستان لامرد حضور می یابد.

شهرستان های مهر و لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری و ۳۲۶ کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:22بهمن ماه 1398، کدخبر:www.irna.ir،83670206

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
0
0
ساده ترین و پیش پا افتاده ترین دستاورده خب
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین