پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
ظریف گفت: مردم ما چهل روز از روز شهادت سردار سلیمانی نشان دادند که آمریکا اقدام تروریستی انجام داده و این اقدام از نظر ما و مردم منطقه منفور است.

شعارسال:«محمد جواد ظریف » که امروز سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته بود در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت:‌ مردم ما در چهل روز از روز شهادت سردار سلیمانی تا امروز به دنیا نشان دادند آمریکا اقدام تروریستی انجام داده که از نظر ما و منطقه منفور است.
وی افزود: ترامپ با حرکتی که کرد یکبار دیگر برای همه دنیا نشان داد که در مورد انقلاب ایران چهل و یک سال است که اشتباه می‌کند و هنوز هم این اشتباه ادامه دارد و این اشتباه باعث شده که مردم ما یکپارچه در برابر این حرکت ایستادگی کنند.
وزیر امور خارجه همچنین درباره اهداف سفر خود به کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: هدف از این سفر اعلام دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و نشان دادن خطر سیاست‌های آمریکا برای منطقه است.
وی درپاسخ به سوالی درباره این که در مذاکره با قدرت‌های جهان کارت هایی در دست دارید شاید برترین کارت برنده شما حمایت مردم باشد، گفت: حتما همینطور است این مردم هستند که همه قدرت‌ها را ناگزیر کردند که به جمهوری اسلامی احترام بگذارند.
ظریف تصریح کرد: ما هرچه داریم از همین مردم داریم. این مردم مهمترین مبنای قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و با همین مردم است که هرکس به مردم تکیه کند هرکس امید و اعتماد بعد از خدا به مردم ایران باشد، می تواند موفق باشد. موفقیت ما در تکیه بر مردم است. حضرت امام فرمودند که مردم ولی‌نعمت ما هستند و این نشان دهنده این است که ما بدون مردم هیچ هستیم و با مردم در برابر همه می‌توانیم مقاومت کنیم و دنیا هم ناگزیر خواهد بود.
وزیر امور خارجه اضافه کرد:‌ ۴۱ سال است که اشتباه کردند و نفهمیدند و مر دم ایران رانشناختند. ۴۱ سال منتظرند که با فشار این مردم از انقلاب خود کنار بکشند. دلشان را به بحث خانوادگی، و هر جار و جنجالی که در خانه بین برادران و خواهران می‌افتد، خوش کردند برای این که این آرزوی ۴۱ را ادامه دهند.
وی اظهارداشت: مردم در مراسم بزرگداشت شهید قهرمان سپهبد سلیمانی نشان دادند که در واقع با کسی عهد بستند و برای آن فردی آمدند تو خیابان که آمریکایی آن را دشمن خود می‌دانست. آمریکایی ها باید از حضور یک درس بگیرند.
ظریف تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی یک رفراندوم عمومی بود که به آمریکایی‌ها اعلام کنند که کسی که تروریست است آمریکا است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:22بهمن ماه 1398، کدخبر:www.irna.ir،83670316

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین