پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۸
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جزئیات امدادرسانی در استان های برف گیر گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، قزوین و اردبیل را اعلام کرد.

شعار سال: جمعیت هلال احمر مرتضی سلیمی با اشاره به خدمات هلال احمر در استان های برف گیر گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، قزوین و اردبیل از ۱۹ تا ۲۵ بهمن گفت: در استان گیلان ۱۶ شهرستان متاثر از برف و کولاک بوده که امدادگران به ۸ هزار و ۳۸۱ نفر خدمات امدادی را ارائه و به یک هزار و ۶۴۴ نفر خدمات اسکان اضطراری ارائه کردند. همچنین ۱۹ مصدوم و بیمار به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با اشاره به فعالیت ۱۷۶ تیم امدادی شامل یک هزار و ۱۹۵ امدادگر و نجاتگر برای ارائه خدمات به هموطنان افزود: ۱۷۶ خودروی عملیاتیو ۲ فروند بالگرد امداد هوایی را بر عهدهن داشته که با ۲۸ سورتی پرواز معادل ۲۰ ساعت و حمل ۴۹۰۰ کیلوگرم اقلام غذایی و انتقال ۱ مصدوم و ۴ در راه مانده به مناطق امن خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.
سلیمی به استقرار خودروهای امدادی و خودروهای آفرود داوطلبان به همراه مواد غذایی و آب در محورهای استان گیلان اشاره و عنوان کرد: تاکنون ۴ هزار و ۸۷۵ تخته پتو، ۴ هزار و ۶۴۵ بسته مواد غذایی، یک هزار و ۴۲ کیلوگرم خرما، ۲۹ هزار و ۷۵۰ قرص نان، ۶ هزار و ۹۳۶ بطری آب معدنی، ۳ هزار و ۵۳۴ قوطی کنسرو و ۶ هزار و ۱۹۵ بسته بیسکویت میان متاثران توزیع شده است.
وی همچنین به ارائه خدمات امدادی در ۱۴ شهرستان آذربایجان شرقی و بحرانی شدن شرایط در میانه، سراب و بستان آباد اشاره و اظهار کرد: بر این اساس خدمات امدادی به ۷ هزار و ۴۰۱ نفر ارائه شد و ۲ هزار و ۴۵۳ نفر اسکان اضطراری یافتند. همچنین ۲۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به فعالیت ۵۴ تیم شامل ۲۷۰ نیروی عملیاتی و به کارگیری ۷۷ خودروی عملیاتی اشاره و اظهار کرد: ۵۲۱ تخته پتو، ۲۶۲ بسته غذایی، ۲ کیلوگرم خرما، یک هزار و ۴۹۰ قرص نان، یک هزار و ۷۰۱ بطری آب معدنی، ۹۰۳ قوطی کنسرو و ۲ هزار و ۶۱ بسته بیسکویت اقلام امدادی در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.
وی به اقدامات عملیاتی در ۵ شهرستان استان کردستان به خصوص در ۲ شهرستان بحرانی سقز و بیجار اشاره کرد و گفت: به یک هزار و ۹۳۰ نفر افراد امدادرسانی و یک هزار و ۸۳ نفر خدمات اسکان اضطراری ارائه شده و ۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با اشاره به فعالیت ۲۳ تیم شامل ۱۱۶ نیروی عملیاتی، گفت: ۲۸ دستگاه خودروی عملیاتی به کارگیری شد و ۶ تخته پتو، ۱۲۶ بسته غذایی، ۳۰ کیلوگرم خرما، ۳۰۸ قرص نان، ۳۶۵ بطری آب معدنی، ۹ قوطی کنسرو، یک هزار و ۲۰۵ بسته بیسکویت اقلام امدادی در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.
سلیمی به اقدامات عملیاتی در ۴ شهرستان قزوین اشاره کرد و افزود: ۴ هزار و ۴۹۳ نفر امدادرسانی شده و یک هزار و ۳۵ نفر از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند. به علاوه ۴۴ تیم شامل ۲۱۹ نفر با ۹۰ خودروی عملیاتی، خدمات لازم را شامل توزیع ۳ هزار و ۱۵ تخته پتو، ۳ هزار و ۲۹۲ بسته غذایی، یک هزار و ۵۴۳ کیلوگرم خرما، ۵ هزار و ۷۷۰ قرص نان، ۳ هزار و ۴۸۵ بطری آب معدنی، ۲ هزار و ۴۵۰ قوطی کنسرو و ۸ هزار و ۲۶۷ بسته بیسکویت را‌ ارائه کردند.
وی به اقدامات عملیاتی در ۹ شهرستان استان اردبیل به خصوص در اردبیل، خلخال، نمین و نیر و امدادرسانی به ۳ هزار و ۷۲ نفر، اسکان اضطراری ۹۱۵ نفر و انتقال ۴ نفر به مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: ۸۳ تیم(۴۱۴ نفر نیروی عملیاتی) با ۳۷ خودروی عملیاتی خدمات لازم از جمله توزیع ۵۸۴ تخته پتو، ۲۰ بسته غذایی، ۴۱ کیلوگرم خرما، یک هزار و ۹۰ قرص نان، ۱۰۴ بطری آب معدنی، ۳۲۲ قوطی کنسرو و ۲۲۹ بسته بیسکویت را به حادثه دیدگان ارائه کردند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات عملیاتی در ۹ شهرستان آذربایجان غربی به خصوص شهرستان های ارومیه، سلماس و خوی و وقوع کولاک در محورهای ارومیه به سلماس ، گردنه قوشچی – سلماس به ارومیه مسیر خان تختی – آبگرم – سلماس به خوی و خوی به سلماس گردنه قره تپه – مسیر فرعی روستای کانیان از توابع سلماس گفت: به یک هزار و ۱۵۰ نفر خدمات امدادی و ۹۵ نفر خدمات اسکان اضطراری با تلاش ۲۸ تیم(۱۴۰ نیروی عملیاتی) با ۱۲۱ دستگاه خودرو خدمات لازم ارائه شد. امدادرسانی در ۳ شهرستان تکاب، خوی و اشنویه ادامه داشته و بدلیل کولاک و گرفتاری خودروها، تیم های امدادی شهرستان نقده به محور اشنویه و نیز پیرانشهر به محور گمرک مرزی تمرچین اعزام شده است.
به گفته وی اقلام امدادی توزیع شده در بین حادثه دیدگان شامل ۳۸ تخته پتو، ۱۳ کیلوگرم خرما، ۸۰ قرص نان، ۲۵۲ بطری آب معدنی، ۷۰ قوطی کنسرو و ۲۵۳ بسته بیسکویت بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت جمعیت هلال احمر، تاریخ 25 بهمن  98، کد مطلب: 320708: www.rcs.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
خیلی بده که با بارش برف اون هم تو فصل زمستون که طبیعیه این اتفاق ها بیفته و این نشون میده که ما امادگی کوچکترین مسائل طبیعی هم نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین