پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
مدیرکل بحران استان گیلان از تمهیدات لازم جهت اسکان مسافران در راه مانده از بارش برف خبر داد و تصریح کرد: مدیرعامل هلال‌احمر، معاون عمرانی استاندار گیلان و اکثر مسئولان مربوطه در محل حضور دارند و برای رفع مشکل 254 اکیپ امدادی از استان‌های همجوار به گیلان اعزام شده‌اند که اقدامات لازم را انجام دهند.

شعار سال: اسلامی  اظهار کرد: خوشبختانه جو ناپایدار و توده هوای سرد که وارد استان شده بود، از استان گیلان عبور کرده و از فردا شاهد کاهش بارش برف خواهیم بود.

وی درخصوص میزان بارش برف عنوان کرد: ارتفاع برف در ضلع شمالی شهر رشت 50 سانتی‌متر و در ضلع جنوبی شهر  102 سانتی‌متر اعلام شده است. در سایر شهرستان‌ها ارتفاع برف 50 تا 70 سانتی‌متر اعلام شده و این میزان در ارتفاعات استان گیلان به یک و نیم متر می‌رسد.

مدیرکل بحران استان گیلان درخصوص دپو شدن خودروها در آزادراه قزوین – رشت محدوده امامزاده هاشم گفت: عدم توجه به هشدارها درخصوص بستن زنجیر چرخ و سفرهای غیرضروری سبب مسدود شدن جاده و دپوی خودروها در محدوده امامزاده هاشم شد که متاسفانه این وضعیت تا هم‌اکنون نیز ادامه دارد. به نحوی که اکیپ‌هایی که از استان‌های همجوار برای کمک به استان گیلان اعزام شده‌اند در همین محدوده در جاده مانده‌اند.

وی با اشاره به قطع بودن برق 250 هزار خانوار در استان گیلان، این قطع برق را ناشی از شدت بالای برف و نشستن برف روی سیم‌های برق دانست و عنوان کرد: تمام نیروها برای وصل برق این خانوارها در حال تلاش هستند و امیدوارم به زودی برق وصل شود.

اسلامی در پایان اظهار امیدواری کرد که مشکلات به وجود آمده درخصوص قطعی برق، آب و گاز به زودی مرتفع شود و راه‌های مسدود بازگشایی شود.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22بهمن1398 ، کدخبر: 98112216661: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین