پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
سرپرست پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت :نقشه های هواشناسی در حال حاضر نشان دهنده فعالیت سامانه کم فشار و وزش باد جنوبی و گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها منطقه است که در این شرایط احتمال وقوع بهمن و بالا آمدن رودخانه ها و مسیل ها دور از انتظار نیست.
شعارسال:  سرپرست پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت : طی ساعات آینده تا فردا با توجه به بارش های پیش بینی شده در استان احتمال بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه ها وجود دارد.
 
مازیار غلامی افزود : نقشه های هواشناسی در حال حاضر نشان دهنده فعالیت سامانه کم فشار و وزش باد جنوبی و گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها منطقه است که در این شرایط احتمال وقوع بهمن و بالا آمدن رودخانه ها و مسیل ها دور از انتظار نیست.
 
وی گفت : به تدریج از اواخر وقت پنجشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین و نفوذ موج ناپایدار  تراز میانی جو شرایط برای کاهش دما، افزایش ابر، وزش باد و بارندگی (ارتفاعات و دامنه ها بارش برف) تا اوخر وقت جمعه مهیا می باشد.
 
وی تصریح کرد: براساس نقشه های هواشناسی آسمان استان برای روز جمعه؛  نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش نسبی دماو در برخی ساعات بارندگی توام با وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و اواخر وقت کاهش ناپایداری و برای روز شنبه قسمتی ابری تا ابری، بعضی نقاط یخبندان و به تدریج کاهش ابر پیش بینی می شود.
 
غلامی بیشینه و کمینه دمای هوای استان را  طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب در تالش با ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و دیلمان، جیرنده و ماسوله با هفت درجه زیر صفر عنوان کرد.
 
وی تصریح کرد : بیشینه و کمینه دمای هوای استان نیز طی شبانه روز گذشته در رشت به ترتیب هشت درجه و سه درجه بالای صفر ثبت شده است.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   ایرنا،تاریخ انتشار:   24 بهمن    1398،کدخبر:  83673440  ،/www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
نباید اصلا نزدیک رودخانه ها شد ابدا مردم باید خودشون بدونن این مسائل رو اطلاع رسانی هم درست صورت بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین