پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای زیادی در عملیات کربلای ۵ از استان گیلان تقدیم شد، گفت: ۳۸۰ نفر از گیلانی‌ها در این عملیات به شهادت رسیدند.
شعار سال: سردار حمزه فلاح با بیان اینکه ۲۲ دیماه اولین شب حضور نیرو‌های گیلان در عملیات کربلای ۵ بود، اظهار کرد: شهید بامروت امشب به شهادت می‌رسد و شهید املاکی نیز امروز مجروح می‌شود.

این پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه بچه‌های گیلان در عملیات کربلای ۵ حماسه آفریدند، اظهار کرد: این عملیات سه نقطه مهم دارد که یکی از آن جزیره بوارین بوده که توسط نیرو‌های گیلانی تصرف شد و شهید حق بین و گردان کمیل در جزیره بوارین ایستادگی کردند، دیگری شهرک دوعیجی که شاهد حماسه آفرینی گردان حمزه بود و همچنین جزیره ام الطویل.

فلاح با بیان اینکه هشت گردان از نیرو‌های گیلانی در این عملیات نقش داشتند از جمله گردان کمیل با حضور سردار حق بین، یادآور شد: گردان امام حسین، حمزه، میثم، ابوالفضل و…دیگر گردان‌هایی بودند که زحمات زیادی کشیدند.

جانشین سابق فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه وقتی شهید شوشتری پشت بیسیم می‌گفت بچه‌های گیلان ایستادگی کرده اند، کسی باور نمی‌کرد در آن حجم آتش رزمندگان گیلانی ایستادگی کنند، افزود: ۵ روز منطقه تثبیت شد و سه منطقه بوارین، شهرک دوعیجی و جزیره ام الطویل به تصرف رسید.

فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای زیادی در این عملیات از استان گیلان تقدیم شد، گفت: ۳۸۰ نفر از گیلانی‌ها در این عملیات به شهادت رسیدند، هرچند همین گردان کمیل در کربلای ۸ به خوبی عمل کرد؛ یاد حماسه آفرینی شهید لاهوتی بخیر.

فلاح با بیان اینکه به حرمت خون شهدا توان دفاعی ایران قابل قیاس با گذشته نیست، افزود: مهمتر از قدرت دفاعی، قدرت هوشمند جمهوری اسلامی ایران است و امروز ایران در منطقه حرفی برای گفتن دارد.

وی نیرو‌های مسلح ایران از ارتش و سپاه مقتدر و تاثیرگذار هستند و پشتوانه مردمی برخوردار هستند، تصریح کرد: آنچه که اهمیت دارد همدلی و وحدت نیرو‌های انقلاب است و هر دشمنی با وحدت و همدلی ما شکست خورده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۶۷۲۱۸۷، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین