پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی از این احتمال که ممکن است دیگر اجازه به شنیدن گفت‌وگوهای تلفنی‌اش با رهبران خارجی را به هیچ یک از مقام‌های دیگر ندهد صحبت کرد.

شعار سال:ه نقل از شبکه سی ان ان این صحبت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بعد از آن مطرح می‌شود که چند ماه پیش شکایت یک عامل افشاگر از یک گفت‌وگوی جنجالی ژوییه گذشته دونالد ترامپ با رییس جمهور اوکراین باعث به جریان افتادن فرآیند استیضاح وی از سوی کنگره آمریکا شد.

دونالد ترامپ در مصاحبه با جرالدو ریورا گفت: زمانی که شما با یک رهبر خارجی تماس دارید کسانی به آن گوش می‌کنند من ممکن است کلا این عمل را پایان بدهم و ممکن است کلا به آن خاتمه دهم.

دونالد ترامپ هم پیش از این بارها مدعی شده بود تعداد افراد گوش کننده به گفت‌وگوی جنجالی ۲۵ ژوییه او با ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین توجیه می‌کند که او چرا کار نامناسبی در درخواست زلنسکی برای تحقیقات درباره سوابق فعالیت‌های جوبایدن و پسرش در اوکراین انجام نداده است.

با این حال منابع آگاه به سی ان ان گفتند: در هفته‌های اخیر ترامپ این دغدغه را پیدا کرده که کسی ممکن است چیزهایی را که در گفت‌وگوهای تلفنی آینده با یک رهبر خارجی مطرح می‌کند فاش سازد.

دونالد ترامپ در ادامه این مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره این‌که چرا افراد زیادی به گفت‌وگوهای تلفنی رییس جمهور گوش می‌کنند، گفت: این کاری است که آنها طی سالیان مختلف انجام داده‌اند و زمانی که شما با یک رهبر خارجی تماس می‌گیرید کسانی به آن گوش می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25 بهمن ماه 1398، کدخبر:www.isna.ir،98112518375

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین