پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
در زمان انتخابات مجلس، یکی از وظایف رسانه ها، روشنگری و جهت دهی به افکار عمومی ، بشکلی صادقانه و بی طرف است. بر این اساس وظیفه خود دانستیم با توجه به بررسی های صورت گرفته ، اقدام به معرفی سرکار خانم فاطمه آلیا( کد1887) و عملکردها، دستاوردها و توانمندی های نامبرده ، نمائیم.

شعار سال:در زمان انتخابات مجلس، یکی از وظایف رسانه ها، روشنگری و جهت دهی به افکار عمومی ، بشکلی صادقانه و بی طرف است. بر این اساس وظیفه خود دانستیم با توجه به بررسی های صورت گرفته ، اقدام به معرفی سرکار خانم فاطمه آلیا( کد1887) و عملکردها، دستاوردها و توانمندی های نامبرده ، نمائیم.

فاطمه آلیا ،متولد ۱۳۳۵ در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی است. آلیا در دوران دفاع مقدس با حضور داوطلبانه در جبهه به عنوان امدادگر فعالیت کرده‌ و جزو خانواده معظم شهدا محسوب می شود. از جمله حوزه های فعالیت کارشناسی و مدیریتی خانم آلیا ، می توان به آموزش و پرورش و سازمان صدا و سیما اشاره داشت.
آلیا را بر اساس عملکرد و سوابق موثر سیاسی شان ، می توان بانوی قانونگذار و فعال موثر سیاسی نامید. وی از اعضای جبهه پایداری اصولگرایان بوده و نمایندگی مردم تهران در مجالس هفتم، هشتم و نهم(12 سال تجربه نمایندگی و قانونگذاری) ، تاسیس و ریاست بر فراکسیون حمایت از حقوق معلولان و همچنین کمیته حقوق بشر مجلس در کارنامه کاری وی دیده می‌شود.


بطور خلاصه:
*** 20 سال سابقه تدریس و مدیریت در آموزش و پرورش و مدرس مراکز تربیت معلم
*** پژوهشگر و قائم مقام امور زنان در سازمان صدا و سیما
*** نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادوار هفتم، هشتم و نهم(12 سال سابقه موثر قانونگذاری و نمایندگی مجلس).
*** عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم
*** رییس کمیته زنان و خانواده مجلس هفتم
*** عضو هیئت عالی نظارت مجلس شورای اسلامی
*** عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
*** مؤسس و رییس فراکسیون حمایت از حقوق معلولان

*** ...... .


شاخصه های ویژه فاطمه آلیا چیست:
تا این قسمت از توضیحات، بیشتر با هویت رزومه ای و شناسنامه ای خانم آلیا آشنا شده ایم. اما برای شناخت فاطمه آلیا، باید با خصوصیات اخلاق و رفتاری، سبک های مدیریتی و سیاستی نامبرده و منش و اثرگذاری های وی آشنا شد.
دوست و دشمن ، بشکلی متفق القول به پاکدستی ، پای کار بودگی و همت دنباله گیری امور ، کلان اندیشی و تفکر راهبردی ، تعهد به خدمتگزاری ، فساد ستیزی و مقابله با فساد حتی اگر مربوط به دوستان و هم طیفی های سیاسی خودش باشد(این نوع برخورد را به راحتی می توان در حمایت و در عین حال نقد ، برخی از مدیران دوران ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد ملاحظه کرد) ، همسوئی بالا با ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و در عین حال بهره مندی از استقلال و جهت دهندگی سیاسی و سیاستی امور و ... ، سرکار خانم فاطمه آلیا شهادت داده و تائید می کنند.
اهل فن ، آلیا را از جمله نمایندگان معتقد به اصول و پا به کار می شناسند. نماینده ای که از کلیه مدیران ارشد دستگاه ها مطالبه گری وظایف ،مسئولیت و تعهدات نموده و در عین حال ، با آرامشی خاص، از ایجاد اضطرار و فشار نابجا در کار آنها جلوگیری کرده و فضا را برای فرصت دهی به مدیران تخصصی، فراهم می کند.
می توان به راحتی تعداد زیادی از مدیران کارآزموده و صاحب تجربه کشور (ورای جریان سیاسی) را بر این ادعا شاهد گرفت که فاطمه آلیا ، ضمن مطالبه گری های بخشی و توجه خاص به امور شهروندان ، بشدت دغدغه های فرابخشی ، توسعه ای و تمدنی دارد.
فاطمه آلیا اهل تظاهر ، نفاق ، مصلحت اندیشی منفعت طلبانه و غرور وابسته به پست و مقام نبوده و نیست. درب اتاق آلیا در سه دوره متوالی نمایندگی در مجلس، بر روی هر مدیر و شهروندی باز بود و با روئی خوش ، استقبال کننده و پیگیر مسائل و مشکلات بودند.

اندکی تعمق و تمرکز روی عملکرد فعالیتی خانم آلیا در 20 سال اخیر گویای این واقعیت است که با مدیری متخصص ، سیاستگذار و نماینده ای کاردان و سوار بر امور ، شهروندی مسئولیت پذیر ، مسلمانی معتقد و روشنفکر ، انقلابی در میدان ، ناظری مصلح و در یک کلام، با یک سرمایه مدیریتی صاحب سبک مواجه هستیم. برای تکریم تمامی خدمات فاطمه آلیا، باید در وزن فاطمه آلیا پای صندوق های رای رفت ،چرا که حضور آلیا در مجلس ، برای تهران و همچنین برای کشور و نظام، فرصتی کم تکرار است.

جهت آشنایی مخاطبین محترم با فعالیت های خانم آلیا ،رزومه ایشان را می توانید در فایل پیوست شده مشاهده بفرمایید.

اختصاصی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین