پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۲۳۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
رییس مجلس شورای اسلامی، عصر چهارشنبه در تماس تلفنی با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها و اطلاعات در زمینه دو مورد ابتلای قطعی به کرونا درشهرستان قم، بر اتخاذ تدابیر لازم برای اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی عاجل در این خصوص تاکید کرد.
شعارسال: رییس مجلس شورای اسلامی، عصر چهارشنبه در تماس تلفنی با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها و اطلاعات در زمینه دو مورد ابتلای قطعی به کرونا درشهرستان قم، بر اتخاذ تدابیر لازم برای اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی عاجل در این خصوص تاکید کرد.
 
به گزارش ایسنا، دکتر علی لاریجانی، همچنین طی تماس تلفنی جداگانه با وزیر آموزش و پرورش، توصیه‌های لازم مبنی بر صیانت از محیط مدارس نسبت به شیوع ویروس کرونا و آگاهی بخشی لازم در این خصوص به والدین و دانش آموزان را ارائه کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی، طی تماس تلفنی جداگانه با بهرام سرمست، استاندار قم نیز بر تشکیل فوری جلسه شورای تامین و اتخاذ هر چه سریعتر تصمیمات پیشگیرانه به ویژه ایمن سازی مجامع عمومی، مدارس و دانشگاه‌های استان قم در قبال بیماری کرونا تاکید کرد.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایسنا  ،تاریخ انتشار:  30 بهمن  1398،کدخبر: 98113022954  ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین