پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۹۰۲
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با تصویب ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی ، نهادهای دولتی ، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان هفته جاری (پنج شنبه ۸ اسفند ماه)از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ خواهد بود .
شعارسال: به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با تصویب ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی ، نهادهای دولتی ، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان هفته جاری (پنج شنبه ۸ اسفند ماه)از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ خواهد بود .
 
به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با تصویب ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ساعات کاری تمامی دستگاههای اجرایی ، نهادهای دولتی ، عمومی و بانکها به غیر از واحد های عملیاتی دستگاههای خدمات رسان تا پایان هفته جاری (پنج شنبه ۸ اسفند ماه)از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ خواهد بود .
 
در این اطلاعیه بر ارائه خدمات به مردم توسط دستگاه‌ها و بر پیش بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع تاکید شده است.
 
لازم بذکر است با توجه به احتمال بروز سیل در هفته جاری تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده باش خواهند بود.
 
همچنین در این اطلاعیه ذکر شده است از مردم شریف استان خواسته شده است ضمن رعایت به بهداشت فردی و توجه به اطلاعیه های دانشگاه علوم‌پزشکی از تردد های غیر ضروی در سطح شهر و مکان های پرازدحام ازدحام خودداری نمایند .
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری بین المللی قرآن   ،تاریخ انتشار:   6 اسفند 1398،کدخبر:  3881392 ،www.qom.iqna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین