پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از روند ساخت استادیوم 6 هزارنفری کرمانشاه گفت: امیدواریم در صورت تامین منابع سال آینده چنین روزهایی این ورزشگاه را افتتاح کنیم.

شعار سال: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر گفت: در کشور حدود 10 استادیوم 6 هزارنفره داشتیم که سال ها متوقف شده بود و از 3 سال پیش آنها را فعال کردیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این بین استادیوم سنندج تقریبا تکمیل و آماده بهره برداری است و سپس به ترتیب سالن های شیراز، کرمانشاه، کرج و ساری در برنامه ما برای سال آینده است.

وی افزود: پروژه استادیوم 6 هزارنفره کرمانشاه هم تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 30 میلیارد برای آن هزینه شده است. تقریبا معادل همین مبلغ هم لازم است تا این استادیوم تکمیل شود و به شرط تامین منابع امیدواریم قبل از پایان سال 99 شاهد افتتاح آن باشیم.

سلطانی فر گفت: ورزش کرمانشاه استحقاق مکان های بهتر و زیباتر از این را دارد و ما فکر می کنیم با افتتاح چنین پروژه هایی استان امکان میزبانی رویدادهای بین المللی را خواهد داشت و از طریق برگزاری این رویدادها به رشد و توسعه ورزش استان کمک خواهد شد. ورزش در کرمانشاه وضعیت خوبی دارد و افتتاح پروژه های ناتمام باعث باروری استعدادهای استان و شنیدن خبرهای خوش بیشتر از کرمانشاه خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ: 02 اسفند 98، کد خبر: 967119، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین