پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۵۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
با شیوع اخبار رسیدن کرونا به ایران ،دوباره حس همدلی عده ای هموطن سودجوی ایرانی گل کرده است و صد البته آبی که این چنین به قیمت سلامتی و جان گران مردم گل آلود شده است باید که برای ماهیگیری بسیار مناسب باشد. اقلامی که تا همین چند وقت پیش با قیمتی به نسبت ارزانتر می خریدیم اکنون برای پیشگیری از ابتلا به کرونا باید با قیمتی بعضا تا 3تا 4برابر آن قیمت خریداری نماییم .

شعار سال: با شیوع اخبار رسیدن کرونا به ایران ،دوباره حس همدلی عده ای هموطن سودجوی ایرانی گل کرده است و صد البته آبی که این چنین به قیمت سلامتی و جان گران مردم گل آلود شده است باید که برای ماهیگیری بسیار مناسب باشد. اقلامی که تا همین چند وقت پیش با قیمتی به نسبت ارزانتر می خریدیم اکنون برای پیشگیری از ابتلا به کرونا باید با قیمتی بعضا تا 3تا 4برابر آن قیمت خریداری نماییم آن هم اگر پیدا کنیم این اقلام را. چون علاوه بر گرانی مشکل دیگر دوستان همیشه در صحنه محتکر ، با کمبود اقلامی نظیر الکل و ماسک بهداشتی هم مواجه هستیم .سوال اینجاست مسئولین عزیز دقیقا کجا هستند و در این شرایط به چه کاری مشغول هستند. آیا مسئله ای مهم تر از جان مردم در زمان حاضر وجود دارد که به آن رسیدگی کنند؟به قول عزیزی که در ویدئوی زیر مشاهده می کنید؛وقتی قیمت اقلام لازم برای پیشگیری از کرونا اینقدر بدون نظارت و مدیریت گران شده که در دسترس همگان نیست، خدا می‌داند چه آینده ای در انتظار این بیماری است.

تعداد بازدید : 4

منبع فضای مجازی

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین