پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
کیانوش جهانپور بامداد پنجشنبه در توئیتی گفت: تعداد آزمایشگاه‌های مورد تایید برای تشخیص کرونا از ۲ آزمایشگاه به هفت و تا پایان هفته ۱۵ و ظرف هفته آتی به ۲۲ آزمایشگاه خواهد رسید.
شعار سال:کیانوش جهانپور بامداد پنجشنبه در توئیتی افزود: تعداد آزمایشگاه‌های مورد تایید برای تشخیص کرونا از ۲ آزمایشگاه به هفت و تا پایان هفته ۱۵ و ظرف هفته آتی به ۲۲ آزمایشگاه خواهد رسید.

او ادامه داد: این ظرفیت آزمایشگاهی در مقایسه با کشور‌های همتراز، کم نظیر و حتی در پیک نمودار شیوع بیماری کووید۱۹ پاسخگوی نیاز خواهد بود.

وی همچنین در توئیت دیگری نوشت: کاهش مراودات روزانه، محدودیت تردد، ممنوعیت تجمعات، لغو سفر‌های غیر ضرور، عدم برگزاری همایش‌ها، گردهمایی‌ها، نمایشگاه‌ها، نماز جمعه و جماعت، اردو‌های سیاحتی و زیارتی، تعطیلی سینما، مراسم جشن و ترحیم، اعتکاف و محدودیت رفت و آمد به اماکن زیارتی و ... تا اطلاع ثانوی اجتناب ناپذیر است.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ ۸ اسفند ۱۳۹۸، کد خبر: ۸۳۶۹۲۸۶۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
چین بیمارستان میسازه ما 15 تا آزمایشگاه زیاد کردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین