پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
سخنگوی دولت گفت: باید شهادت دهم که هیچ کدام از طرح‌ها و لوایح و تصمیمات گذشته نمی‌تواند به اندازه این مصوبه (اصلاحیه بودجه) باعث رشد اشتغال و رفع نگرانی پیمانکاران شود.

شعار سال: محمدباقر نوبخت در نشست علنی سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات لایحه اصلاح بودجه ۹۵ ضمن قدرانی از مجلس به دلیل موافقت با فوریت رسیدگی به این لایحه و تشکر از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات برای بررسی کارشناسی اصلاح بودجه اظهار داشت:‌ همه شما نمایندگان عمل نسبت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را از دولت طلب می‌کنید و همین الان نیز از تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان، گلایه داشتید.

وی افزود: حجم قابل توجهی از مراجعات شما مربوط به جوانان تحصیلکرده است که نیاز به شغل دارند؛ چرا که ۱۹ هزار استخدام در سال جاری نتوانسته مشکل اشتغال جوانان را حل کند و باید فرصت‌های شغلی از طریق فعال شدن واحدهای تولیدی فراهم شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد:‌ تصویب اصلاحیه بودجه ۹۵ کمک می‌کند بهتر بتوانیم با رفع مشکلات نظام بانکی از مسیر قانونی نسبت به تادیه مطالبات اقدام کنیم. ضمن اینکه با استفاده از این مصوبه می‌توانیم در مدت کوتاهی مطالبات گندم کاران را پرداخت کنیم.

نوبخت با تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات، پیمانکاران راه‌های روستایی، برای فعال شدن پروژه‌ها در این حوزه تصریح کرد:‌ من باید شهادت دهم که هیچ کدام از طرح‌ها و لوایح و تصمیمات گذشته نمی‌تواند به اندازه این مصوبه باعث رشد اشتغال و رفع نگرانی پیمان کاران در طرح‌های عمرانی و همچنین جبران زحمات کشاورزان شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395، کد مطلب: 3749419:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین