پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) تعطیلی حرم مطهر شاهچراغ را تکذیب کرد و گفت: ساعات بازگشایی حرم محدود شده و زائران فقط از در ورودی «باب الرضا» می‌توانند رفت و آمد کنند.

شعار سال: محسن نعمتی  گفت: حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تعطیل نیست بلکه بر اساس تصمیم کمیسیون سلامت و پیشگیری از بیماری زمان آن محدود شده است، زائران این آستان مقدس از ساعت ۴:۳۰ صبح تا بعد از نماز مغرب و عشا می‌توانند به این آستان مقدس مراجعه کنند.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با تأکید بر اینکه آستان مقدس در چارچوب توصیه‌های علوم پزشکی شیراز عمل خواهد کرد، افزود: تنها در ورودی حرم مطهر، «باب الرضا» است و سایر ورودی‌ها تا اطلاع ثانوی بسته هستند.

وی عنوان کرد: در «باب‌الرضا» تدابیر غربالگری مانند تب سنجی زائران، ماسک و مواد ضدعفونی در نظر گرفته شده است، همچنین تمام سطوح حرم، ماشین‌های حمل زائر، ویلچرها و غیره روزی سه مرتبه ضدعفونی و پلاستیک مخصوص کفش به صورت یک بار مصرف استفاده می‌شود.

 نعمتی خاطرنشان کرد: تمام برنامه های فرهنگی شامل مهدکودک، سالن‌های جلسات، سالن‌های مطالعه، کتابخانه و موزه تا اطلاع ثانوی تعطیل است ولی نمازهای یومیه مانند روزهای قبل برقرار است.

 شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اول فارس ، تاریخ انتشار: 10اسفند1398 ، کدخبر: 22521: www.avalfars.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین