پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
رئیس سازمان راهداری از دستور استاندار مازندران در خصوص خودداری از انجام سفرهای غیرضروری خبر داد و گفت: برای خودروهای ورودی به استان محدودیت تردد اعمال می‌شود. عبدالهاشم حسن‌نیا اظهار کرد:‌ با توجه به دستور وزیر بهداشت مبنی بر عدم انجام سفرهای غیرضروری و دستور استاندار مازندران، در جاده‌های منتهی به استان مازندران محدودیت تردد اعمال می‌شود.وی تأکید کرد:‌ مسئولان استان مازندران نیز با ورود خودروهای غیربومی مخالفت کرده‌اند.

شعار سال: عبدالهاشم حسن‌نیا اظهار کرد:‌ با توجه به دستور وزیر بهداشت  مبنی بر عدم انجام سفرهای غیرضروری و دستور استاندار مازندران، در جاده‌های منتهی به استان مازندران محدودیت تردد اعمال می‌شود.

وی تأکید کرد:‌ مسئولان استان مازندران نیز با ورود خودروهای غیربومی مخالفت کرده‌اند.

در همین حال مرکز مدیریت راه‌های کشور نیز از ممنوعیت تردد در استان مازندران خبر داده اعلام کرد: به‌منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، طرح پایش و ارزیابی جدی خودروهای ورودی آغاز شد. در این طرح از ورود خودروهایی که قصد سفر و اقامت در مازندران را دارند، جلوگیری می‌شود. تردد وسایل نقلیه‌ای که تردد آنها در محورهای استان ضرورت دارد، بلامانع است.

این مرکز همچنین اعلام کرد:‌ تردد در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده دهانه شمالی تونل کندوان و آزادراه تهران ــ شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی مسدود بوده و  در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین ــ رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

از سوی دیگر عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران نیز با اشاره به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، به تسنیم گفت:‌ بر اساس تصمیم‌ اتخاذشده اجازه ورود خودروهای غیربومی به استان داده نمی‌شود.

وی با بیان این‌که از دیروز این محدودیت برای محورهای از سمت غرب استان مازندران نیز اعمال شد، افزود: شب گذشته در محور کندوان ریزش داشته‌ایم که باعث مسدودی این جاده شد.

وی با اشاره به این‌که این محور تا یک ساعت دیگر پاکسازی می‌شود، گفت: بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از بیماری کرونا،‌ نیروهای نظامی در ورودی‌های استان مازندران مستقر می‌شوند و با همکاری هلال احمر و علوم پزشکی پایش خودروها را انجام می‌دهند.

نجفی یادآور شد: گیت اول پایش هلال احمر و گیت دوم مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است که وظیفه پایش را انجام می‌دهند و در صورت وجود علائم بیماری کرونا مردم را به بیمارستان هدایت می‌کنند.

وی تأکید کرد: وظیفه ما راهداری و فراهم کردن شرایط رانندگی ایمن در جاده‌های کشور است.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 16 اسفند    98، کد خبر:   2217742، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین