پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۵۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
یوسف مرادی فعال محیط زیستی کهگیلویه و بویراحمدی انتقاد شدیدی از شهرداری تهران در خصوص تبلیغ غیرمستقیم یک شرکت اینترنتی علیه طبیعت انجام داد و آن را خلاف قانون دانشت.

شعار سال:یوسف مرادی فعال محیط زیستی کهگیلویه و بویراحمدی انتقاد شدیدی از شهرداری تهران در خصوص تبلیغ غیرمستقیم یک شرکت اینترنتی علیه طبیعت انجام داد و آن را خلاف قانون دانشت.

 یوسف مرادی فعال زیست محیطی کهگیلویه و بویراحمدی که یکی از حامیان همیشگی طبیعت بوده است انتقاد شدیدی از شهرداری تهران در خصوص تبلیغ غیرمستقیم یک شرکت اینترنتی علیه طبیعت انجام داد.

مرادی با انتقاد از تبلیغ گسترده یک شرکت اینترنتی در مترو تهران که جایزه خود را با افتخار ماشین آفرود تعیین کرده است بیان کرد: سال هاست که دلسوزان و متخصصین محیط زیست نسبت به تاثیرات مخرب و غیرقابل جبران آفرودسواران به محیط زیست، منابع طبیعی و حیات وحش هشدار می دهند.

وی تصریح کرد: تفریحِ آفرود که از جمله تفریحات لاکچری محسوب می شود، مخالف با اصل ٥٠ قانون اساسی و همچنین قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست است.

مرادی گفت: این اقدام شهرداری تهران تبلیغ یک امر خلاف قانون و تشویق برای تخریب محیط زیست و در مغایرت با قانون تبلیغات بازرگانی مصوب اسفند ٥٨ توسط شورای انقلاب اسلامی است و همچنین نقض کننده قانون تبلیغات محیطی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ١٣٨١ است.

وی در پایان گفت: اگر بخواهیم ما به ازای این تبلیغ را مثال بزنیم، مثل این است که شهرداری تهران به طور غیر مستقیم تبلیغ اسلحه شکاری همراه با جواز شکار را در در سطح شهر انجام دهد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:15اسفند1398،کد خبر:154543،sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین