پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶
قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ادامه روند صعودی ابتلا به کرونا در این استان و نبود تخت در مراکز درمانی گفت: مردم قم هنوز ویروس کرونا را جدی نگرفته و حساسیت‌های لازم را نسبت به این بیماری به خرج نمی‌دهند.

شعار سال: علی ابرازه بیان کرد: تا ساعت ۱۴ امروز درمجموع ۸۹۷ بیمار کرونایی در سطح ۵ مراکز درمانی در نظر گرفته‌شده قم بستری بودند.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: همچنین  از ۸ صبح امروز تا ۱۴ بعدازظهر نیز ۷۱ تن بعد از بهبودی کامل از بیمارستان‌های استان مرخص شده‌اند.

ابرازه افزود: این ۷۱ بیمار بهبودیافته به مدت ۱۴ روز در مراکز درمانی قم بستری بودند و تا شکست بیماری کرونا و بهبودی کامل رنج‌های بسیاری را تحمل کرده‌اند.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: روزانه بین ۷۰ تا ۱۰۰ بیمار بهبودیافته از مراکز درمانی قم مرخص می‌شوند اما تعداد افراد جدید بستری‌شده و مبتلا همچنان بیش از افراد بهبودیافته است.

وی بیان داشت:ظرفیت تخت‌های بیمارستانی قم تا حد بسیار زیادی تکمیل‌شده است و دیگر تخت‌های خالی چندانی در مراکز درمانی قم وجود ندارد.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت با شناسایی هزار و ۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل مبتلایان به این بیماری به ۱۰ هزار و ۷۵ نفر رسیده است که تاکنون سه هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران بهبودیافته و مرخص شده‌اند.

همچنین از ظهر چهارشنبه تاکنون ۷۵ نفر از مبتلایان این بیماری در کشور جان خود را از دست‌داده‌اند که بر این اساس شمار مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۴۲۹ نفر رسیده است.

آمار جان باختگان کرونا در قم مشخص نیست و آخرین آمار رسمی در این خصوص مربوط به یک هفته پیش است که از درگذشت ۳۰ نفر حکایت دارد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 22اسفند1398 ، کدخبر: 535786: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین