پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
ویروس کرونا کووید 19 تا کنون به بیش از 935 کشور 9 در جهان سرایت کرده است که در کشور ما هم به شکل رسمی و بنا به اظهارات مقامات وزارت بهداشت از چهارشنبه30 بهمن 1398 ثبت گردیده است. گزارش حاضر درصدد است تا به بررسی آثار اجمالی شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین برنامه ها و دغدغه های مسئولین و کارشناسان بپردازد.

شعار سال:ویروس کرونا کووید 19 تا کنون به بیش از 935 کشور 9 در جهان سرایت کرده است که در کشور ما هم به شکل رسمی و بنا به اظهارات مقامات وزارت بهداشت از چهارشنبه30 بهمن 1398 ثبت گردیده است. در همین خصوص و پس از اعلام رسمی آمار تعداد مبتلایان به این ویروس در کشور و انتشار اخبار مرتبط با آن، مطالب فراوانی پیرامون این موضوع در فضای رسانه ای داخل کشور مطرح گردید و واکنش های زیادی را هم از سوی مسئولین وزارت بهداشت و هم از سوی برخی از چهره های مختلف سیاسی اعم از وزرا و نمایندگان مجلس به همراه داشت. از همین روی گزارش حاضر درصدد است تا به بررسی آثار اجمالی شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین برنامه ها و دغدغه های مسئولین و کارشناسان بپردازد.

گزارش_ویژه_رصد_روزانه_فضای_رسانه‌ای؛_ویروس_کرونا_در_ایران_

منبع ؛فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین