پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
چند روزی است که ویدیویی بی‌ نام و نشان در فضای مجازی در حال انتشار است و بر اساس آن این ادعا مطرح شده که بیماران مبتلا به کرونا در عراق برای مداوا به ایران منتقل می‌شوند.این ویدیو را نیز باید به آرشیو اخبار و گزارشهای جعلی دیگری که طی سالهای گذشته برای ضربه زدن به مودت و برادری میان دو ملت ایران و عراق تولید و پخش شده اضافه کرد.

شعار سال: چند روزی است که ویدیویی بی‌ نام و نشان در فضای مجازی در حال انتشار است و بر اساس آن این ادعا مطرح شده که بیماران مبتلا به کرونا در عراق برای مداوا به ایران منتقل می‌شوند.

تعداد بازدید : 4


در این ویدیو هیچ نشانه‌ای از این که فرودگاه محل تخلیه بیماران مربوط به ایران است وجود ندارد.
هیچیک از بیماران، ماسکهای حفاظتی ندارند و فقط برخی از کادر پرواز ماسک دارند.
افرادی که گفته می‌شود بیماران کرونایی هستند نوعا دارای جراحتهای دیگر مثل شکستگی پا،دست و... هستند.
برای درمان بیماری کرونا تاکنون درمان دارویی و یا مراقبتی خاص ارائه نشده که بر اساس آن نیازی به انتقال یک بیمار از کشوری به کشور دیگر وجود داشته باشد.
این ویدیو را نیز باید به آرشیو اخبار و گزارشهای جعلی دیگری که طی سالهای گذشته برای ضربه زدن به مودت و برادری میان دو ملت ایران و عراق تولید و پخش شده اضافه کرد.

منبع ؛فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین