پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۷۹۷
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
مهدی چمران عضو شورای ائتلاف و رئیس سابق شورای شهر دوستان جبهه پایداری‌ هم که بالاخره آمدند و آن وحدت را شکل دادند نظراتی داشتند که نظرات آنها نیز فراتر از مسئله سهم و فرد بود چراکه برخی افراد در دو لیست مشترک بودند. یک زمان بود که ما ۱۲ کاندیدا مشترک داشتیم ولی به دلایلی آنها خود را به شورای ائتلاف متصل نمی‌کردند. به هر صورت این اختلافات به شکلی حل شد و ما امیدورایم این وحدت استمرار پیدا کند.

شعار سال:مهدی چمران عضو شورای ائتلاف و رئیس سابق شورای شهر در بخشی از گفت: درباره اختلافات اصولگرایان در روز‌های پایانی منتهی به انتخابات مجلس یازدهم و نادیده گرفتن جایگاه جامعه روحانیت برای کمک به حل اختلافات، گفت: این اختلاف سلیقه‌ها همواره وجود دارد، مضاف برآنکه اساسا جامعه روحانیت مبارز هیچگاه لیست نمی‌داد و مستقیما نظری ارائه نمی‌کرد؛ در حقیقت جامعه روحانیت مبارز نقش داور را بازی می‌کرد و به عنوان یک داور در زمانی که اختلافاتی وجود داشت در جلسات حضور پیدا می‌کرد؛ آن‌ها هیچ‌گاه تصمیم نداشتند لیست معرفی کنند و اصلا چنین کاری صحیح هم نبود بنابراین حرکت شورای ائتلاف به این طرف یا آنطرف نبود.



او گفت: دوستان جبهه پایداری هم که بالاخره آمدند و آن وحدت را شکل دادند نظراتی داشتند که نظرات آن‌ها نیز فراتر از مسئله سهم و فرد بود چراکه برخی افراد در دو لیست مشترک بودند. یک زمان بود که ما ۱۲ کاندیدا مشترک داشتیم، ولی به دلایلی آن‌ها خود را به شورای ائتلاف متصل نمی‌کردند. به هر صورت این اختلافات به شکلی حل شد و ما امیدورایم این وحدت استمرار پیدا کند.

او درباره احتمال تندروی‌ها در مجلس یازدهم نیز گفت: شورای ائتلاف و نمایندگانی که به مجلس راه پیداکردند ایده‌ها و نظرات مشخصی دارند حال در جامعه گروه‌هایی وجود دارند که رفتار‌های خارج از عرف داشته باشند؛  شاید شما هم در فیلم‌ها دیده باشید در برخی مراسم عزاداری یا زیارت برخی افراد حرکت‌های سخیفی را انجام می‌دهند که خوشبختانه مربوط به ما نیست، اما این کار‌ها برای کوبیدن تفکر ناب اسلامی صورت می‌گیرد؛ یا اقداماتی که داعش انجام می‌دهد این رفتار‌ها را نباید به پای اسلام منطقی و محبت‌آمیزگذاشت البته اسلام‌ستیزانی مانند آمریکا و اسرائیل و ... این کار را انجام می‌دهند، اما کسانی که عقل و درایت دارند این رفتار‌ها را متوجه اسلام ناب نمی‌دانند؛ بنابراین در جامعه ممکن است تندروی‌هایی وجود داشته باشد، اما اینکه این تندروی‌ها و کج‌روی‌ها را به پای یک گروه بنویسند نه صحیح است و نه عقلانی.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ ۲ فروردین ۱۳۹۹، کد خبر:۱۳۶۲۹۱۹، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین