پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۱۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیت امدادگران در ۱۹ استان متأثر از سیل گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۹هزار و ۷۵۷ نفر امدادرسانی شده است.

شعار سال : رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیت امدادگران در ۱۹ استان متأثر از سیل گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۹هزار و ۷۵۷ نفر امدادرسانی شده است.

 مرتضی سلیمی در مورد امدادرسانی هلال احمر در 19 استان‌ متأثر از سیل و آب‌گرفتگی از تاریخ سوم فروردین تا صبح امروز (پنجم فروردین) گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و هرمزگان درگیر سیل و حوادث جوی بودند.

وی با اشاره به اینکه 500 نفر در قالب 100 تیم عملیاتی به مناطق متأثر از سیل اعزام شدند، افزود: نیرو‌های امدادی در 61 شهر و روستا و 9 محور کوهستانی امدادرسانی کردند.

سلیمی با تأکید بر امدادرسانی به 9 هزار و 757 نفر ادامه داد: همچنین 79 نفر به مناطق امن منتقل و 537 نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند، همچنین در این مدت 59 واحد مسکونی تخلیه آب و 14 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شدند.

به‌گفته رئیس سازمان امداد و نجات، توزیع 676 بسته غذایی، 102 دستگاه چادر، 2هزار و 849 تخته پتو، یک‌هزار و 148 تخته موکت، 376 کیلوگرم نایلون از دیگر اقدامات هلال احمر در 48 ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: امدادرسانی در بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، سمنان، فارس و خوزستان ادامه دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:5فروردین1399،کد خبر: 2229342،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
0
این چه بلایی از این کشور رو برنمیگردونه هر روز یه داستان جدید داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین