پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم بار سنگینی در نظارت بر دولت برعهده دارد و چون زمانی از پایان عمرش باقی نمانده، بنا دارد خود را دولت تنبیه و استیضاح شده نشان دهد و بگوید نگذاشتند.

شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر با اشاره به مسئولیت‌های مجلس یازدهم اظهار کرد: کشور دچار یک نابسامانی، سوءمدیریت و از هم پاشیدگی در اداره است، لذا مجلس یازدهم باید اولویت‌های کشور را در نظر بگیرد و روی آنها تمرکز کند.

وی افزود: در موضوع شیوع کرونا در کشور، این ویروس یک حادثه غیرمترقبه بود که در جهان شایع شد و هر کشوری برای آن برنامه‌ای داشت. متأسفانه دولت آقای روحانی بدترین مسیر برای حل مسئله یعنی تعطیل کردن را رفت، در صورتی که باید کاری می‌کرد تا زندگی و فعالیت مردم با برنامه‌های پیشگیری دولت تحت تأثیر قرار نگیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت در کشاورزی و اقتصاد هم همین مسیر را رفت، تصریح کرد: مجلس یازدهم بار سنگینی در نظارت بر دولت برعهده دارد. چرا که با دولتی مواجه خواهد بود که بنایش بر ادامه مسیر گذشته است و باکی ندارد چون بیش از یک سال به پایان عمرش باقی نمانده و تلاش هم نمی‌کند و بنا دارد خود را دولت تنبیه و استیضاح شده نشان دهد و بگوید نگذاشتند!

پژمانفر اضافه کرد: دولتی که ۶ سال اقدامی برای حل مسائل کشور نکرده اکنون دنبال بهانه‌ای برای گریز از عواقب این ناکارآمدی است، لذا مجلس بعد باید دقت کند که دولت تمام کاسه کوزه‌ها را سر آنان نشکند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه مجلس یازدهم باید تلاش کند تا اقتصاد کشور و مسائل معیشتی به جد در دستور کار قرار گیرد، گفت: در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی هم باید با درایت، عاقلانه و منطقی چالش‌ها را شناسایی و رفع کند.

وی با اشاره به مسئولیت مجلس دهم در روزهای باقی‌مانده بیان کرد: مجلس دهم تا روز آخر مسئولیت خود را به‌درستی انجام دهد و از اختیارات قانونی خود برای حل بخشی از مشکلات که در تعامل اکثریت مجلس با دولت برای جامعه و مردم به‌وجود آمده را به صورت منطقی جبران کند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: درست است مردم مجلس دهم را ناکارآمد دیدند و این پیام را پای صندوق‌های رأی به آنان دادند، اما مجلس می‌تواند در چند ماه پایانی منطقی به مسائل وارد شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 10 فروردین 99، کد مطلب: 476569: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین