پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۲۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به گسترش شیوع کرونا که تاکنون به مرگ ۲۲۳۶ نفر در این کشور انجامید، دو هفته آینده را اوج مرگ‌ومیر در این کشور برآورد کرد.


شعار سال:رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به گسترش شیوع کرونا که تاکنون به مرگ ۲۲۳۶ نفر در این کشور انجامید، دو هفته آینده را اوج مرگ‌ومیر در این کشور برآورد کرد.

به نقل از شبکه الجزیره قطر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیش‌بینی کرد: طی دو هفته آینده شاهد اوج مرگ‌ومیر ناشی از ویروس کرونا در این کشور می‌باشیم.

بر اساس آمارهای رسمی اعلام‌شده از سوی منابع دولتی آمریکا، تا پیش از ظهر یکشنبه به‌وقت محلی حدود 125 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده‌اند که از این تعداد، 2236 نفر جان باخته‌اند.

یک مقام ارشد حوزه بهداشت و درمان آمریکا پیش‌بینی کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا می‌تواند تحت شرایطی حتی به رقمی بین 100 تا 200 هزار نفر برسد.

دونالد ترامپ همچنین دستورالعمل‌های ویژه مربوط به «فاصله اجتماعی» را تا 30 آوریل در این کشور تمدید کرد.

وی همچنین از تصمیمات این کشور در خصوص ممنوعیت ورد افراد از چین و اروپا به آمریکا حمایت کرد و آن را در کاهش انتشار ویروس کرونا در این کشور مؤثر دانست.

ترامپ در عین حال گفت: اگر تدابیر پیشگیرانه را برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اتخاذ نمی‌کردیم تعداد فوتی‌ها در این کشور به 2.2 میلیون نفر می‌رسید.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:11فروردین1399،کد خبر:2233081،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
این آدم سودجو مردم بسیاری رو به خاطر اقتصاد مورد علاقه خودش در اقتصاد میکشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین