پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
دیروز عکسی از کمبود وسایل حفاظتی مقابله با کرونا در کادر درمان آمریکا و استفاده آنها از کیسه های زباله بعنوان پاپوش، روپوش، ماسک و کلاه حفاظت سر و صورت منتشر شد. فورا برخی از رسانه های خاص ، با دو رویکرد ما برترین هستیم و کم کاری دولت آمریکا به بهداشت عمومی ، به مسئله پرداختند. پیشنهاد می شود بجای تخریب دیگران، درس بگیریم.

شعار سال :ادعا شده که این تصاویر به آمریکا مربوط است و نشانگر پوشش عجیب کادر درمانی از کیسه زباله و نایلون است.

بجای ملامت کردن ، درس بگیریم
ای کاش دولت فخیمه آمریکا بجای اینکه پول ملت مظلوم آمریکا را ببرد در افغانستان و عراق خرج کند، به بیمارستانهایش اختصاص می داد که پرستاران مقیم آمریکا به خاطر لباس نامناسب در معرض بیماری قرار نگیرند.

 برخی از رسانه ها نوشتند که بدلیل کمبود وسائل و امکانات و کاهش بودجه لازم تخصیصی برای مقابله با کرونا، کادر درمان با پوششی عجیب که بنظر می رسد از کیسه های زباله تهیه شده باشد، اقدام به خدمات رسانی کرده اند. همچنین بیان داشته اند که ای کاش دولت امریکا بجای آنکه پولش را در جنگ در عراق و افانستان از دست بدهد، به نیازمندان کشور خودش تخصیص دهد.
صحبت این است که ای کاش ما هم بجای استفاده ابزاری از هر رویدادی(حتی برای دشمنان قسم خورده خودمان)، استفاده درست تر را بعنوان اولویت کاری قرار دهیم. بیندیشیم که اگر خدای ناکرده در شرایطی قرار داشتیم که مثلا ابزار پوششی لازم وجود نداشت، چکار باید کرد. آیا می توان از این روش مورد استفاده کادر بهداشتی و درمانی آمریکا در شرایط کمبود امکانات بهره برد.
تیم اصلی سخن این است که نیروی خود را صرف تخریب نابجا نکرده و از آن در راستای توسعه و توانمندی خودمان استفاده کنیم. همچنین جای دارد در پایان این متن، از زحمات کلیه کادر بهداشتی و درمانی و سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا در هر پست و شلی که هستند، مجددا و باز هم مجددا تشکر کنیم.

اختصاصی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین