پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
با وجود گسترش کرونا ، متاسفانه شاهد برخی گزافه گویی ها، بی خیالی های و صحبت های سرخوشانه برخی از روسای جمهور کشورهای مختلف می باشیم. فرمایشاتی که عموما به اسم مصلحت و با باطن درماندگی مطرح شده اند. خبر زیر ، به نمونه ای از این حماقت ها در قالب سخنان رئیس جمهور برزیل و رئیس جمهور بلاروس اشاره دارد.

شعار سال:با وجود گسترش کرونا ، متاسفانه شاهد برخی گزافه گویی ها، بی خیالی های و صحبت های سرخوشانه برخی از روسای جمهور کشورهای مختلف می باشیم. فرمایشاتی که عموما به اسم مصلحت و با باطن درماندگی مطرح شده اند. خبر زیر ، به نمونه ای از این حماقت ها در قالب سخنان رئیس جمهور برزیل و رئیس جمهور بلاروس اشاره دارد.

در حالی که وزارت بهداشت بلاروس روز دوشنبه از افزایش تعداد موارد ابتلا به COVID-19 به ۱۵۲ مورد در این کشور خبر داد اما توصیه عجیب و غیرعلمی الکساندر لوکاشنکو رئیس‌جمهوری مادام‌العمر بلاروس در این باره چه بود؟ ودکا (نوشیدنی الکلی) و سونا باعث عدم ابتلا به کروناویروس می‌شوند.

نمونه ای از فرمایشات روسای جمهور بی خیال !!!

در اینجا می توانید فیلمی از شرکت رئیس‌جمهوری بلاروس در بازی هاکی روی یخ در بحبوبه پاندمی COVID-19!ببینید.

تعداد بازدید : 4

الکساندر لوکاشنکو: من که اینجا ویروسی نمی‌بینم. ایستاده بمیریم بهتر از این است که روی زانوهایمان زندگی کنیم!

همچنین در ادامه این افاضات ،آندرس مانوئل لوپز اُبرادور رئیس‌جمهوری بی‌خیال مکزیک تا همین یک هفته پیش در حال بغل کردن و بوسیدن افراد در دیدارها و بازدیدهایش بوده و کوچکترین توجهی به رعایت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نداشته است.سوال اینجاست که آیا با توجه به واکنش بسیار دیرهنگام دولت مکزیک به پاندمی COVID-19 باید منتظر افزایش شدید تعداد مبتلایان و فوتی‌های این بیماری در مکزیک باشیم؟

نمونه ای از فرمایشات روسای جمهور بی خیال !!!

کاش زودتر گفته بودند این راه حل های خردمندانه را تا که جهانی درگیر این بحران نشود!!

منبع؛ فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین