پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
معاون سازمان نظام روان شناسی و مشاوره، از اجرای پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی مقابله با ویروس کووید ۱۹ در کشور خبر داد.

شعار سال: محمد باقر حبی، از همکاری مشترک سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور و وزارت بهداشت درباره اجرای پروتکل مداخله‌های روانی-اجتماعی مقابله با ویروس کووید ۱۹ در استان‌های کشور خبر داد و گفت: بنده به عنوان نماینده سازمان نظام و مدیران کل پیشگیری به عنوان نمایندگان معاونت‌های بهداشت و درمان وزارت بهداشت، درباره اجرای این پروتکل وارد عمل شدیم.

وی تصریح کرد: بر این اساس، دستورالعمل نحوه تشکیل تیم‌های تخصصی و حضور روان شناسان و مشاوران داوطلب در کنار آنها، تدوین و به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است.

معاون امور استان‌های سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، ادامه داد: مقرر شده است تا همزمان با ایجاد نقاهتگاه‌ها، برای مراقبت از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و پذیرش بیمار، تیم‌های تخصصی ارائه خدمات حمایت‌های روانی- اجتماعی نیز وارد عمل شوند.

حبی افزود: اکنون استان‌های، گیلان، قم، اصفهان، مازندران و تهران در حال پذیرش بیمار هستند و روان شناسان و مشاوران داوطلب عضو سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور از طرف رؤسای شوراهای استانی سازمان که ضمن فراخوان و جذب داوطلبان، بر آنها نظارت می‌کنند به ارائه خدمات تخصصی در نقاهتگاه‌ها می پردازند.

معاون امور استان‌های سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، خاطر نشان کرد: تمام اعضا شوراهای استانی برای معرفی داوطلبان و نظارت بر ارائه خدمات روانشناختی تخصصی آنها آماده هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 12 فروردین 99، کد مطلب: 4890004: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین