پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
منابع دیپلماتیک اعلام کردند، شورای امنیت روز پنج‌شنبه برابر با نهم آوریل (۲۱ فروردین ماه) اولین نشست خود در خصوص ویروس کرونا را برگزار خواهد کرد.

شعار سال:منابع دیپلماتیک اعلام کردند، شورای امنیت روز پنج‌شنبه برابر با نهم آوریل (۲۱ فروردین ماه) اولین نشست خود در خصوص ویروس کرونا را برگزار خواهد کرد.

 یک منبع در شورای امنیت اعلام کرد، این نشست روز پنج‌شنبه به منظور بررسی بحران شیوع ویروس کرونا و پیامدهای آن برگزار خواهد شد.

۹ عضو از ۱۰ عضو غیر دائم شورای امنیت اخیرا در پی اینکه از نزاع‌های جاری بین اعضای دائم شورای امنیت به خصوص آمریکا و چین بر سر کووید- ۱۹ خسته شدند و به ستوه آمدند خواستار نشستی درباره پاندمی کرونا شدند.

دیپلمات سازمان ملل که نخواست نامش فاش شود گفت، نشست شورای امنیت پشت درهای بسته و به صورت ویدیو کنفرانس راس ساعت هفت عصر به وقت گرینویچ برگزار خواهد شد.

ویروس کرونا تاکنون در ۲۰۹ کشور شیوع پیدا کرده و به رغم اینکه چین کانون شیوع این ویروس بوده اما این کشور به طور موثر بر شیوع آن کنترل یافته است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا،تاریخ انتشار:19فروردین1399،کد خبر:920997،fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین