پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
تخریب پوشش‌های جنگلی و مراتعی بخش گواور از توابع شهرستان گیلانغرب - استان کرمانشاه - حتی در دوران قرنطینه کرونایی هم همچنان ادامه دارد! زمینخواری، تغییر کاربری اراضی از جنگلی و مرتعی به زراعت و تولید غیرقانونی زغال از جمله دلایل این پاکتراشی‌ها می باشد؛ رخداد نگران‌کننده‌ای که بی‌شک به افزایش ضریب هرزآب و وقوع سیل‌هایی ویرانگرتر منجر خواهد شد تا سدسازان بتوانند بهانه‌های لازم برای ساخت سدهای بیشتر به عنوان ناجی مردم و منطقه را ارایه دهند!

شعار سال : همانطور که مشاهده می‌کنید تخریب پوشش‌های جنگلی و مراتعی بخش گواور از توابع شهرستان گیلانغرب - استان کرمانشاه - حتی در دوران قرنطینه کرونایی هم همچنان ادامه دارد! این رخداد ناخوشایند در حالی تداوم یافته که گروه‌های محلی، بارها مراتب را به مسوولین ذیربط در اداره‌های منابع‌طبیعی و محیط‌زیست منطقه گزارش کرده‌اند. گفتنی آنکه این تخریب و درخت‌کُشان به قلمرو منطقه حفاظت‌شده قلاجه هم گسترش یافته است. به نظر می‌رسد زمینخواری، تغییر کاربری اراضی از جنگلی و مرتعی به زراعت و تولید غیرقانونی زغال از جمله دلایل این پاکتراشی‌ها باشد؛ رخداد نگران‌کننده‌ای که بی‌شک به افزایش ضریب هرزآب و وقوع سیل‌هایی ویرانگرتر منجر خواهد شد تا سدسازان بتوانند بهانه‌های لازم برای ساخت سدهای بیشتر به عنوان ناجی مردم و منطقه را ارایه دهند!

امیدوارم یگان‌های حفاظت و حراست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و سازمان حفاظت محیط‌زیست به سرعت متخلفین را شناسایی و اجازه تداوم این تخریب را ندهند.

تعداد بازدید : 9

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین