پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) گفت: کشتی اقیانوس پیمای ایران – کاشان تا 25 روز آینده به آب انداخته می شود.

شعارسال : حمید رضا رضائیان اصل پنجشنبه در نشست خبری افزود: این کشتی به دست متخصصان داخلی کشورمان در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ساخته شده و تحویل کشتیرانی جمهوری اسلامی می شود.

وی بیان داشت: کشتی ایران کاشان دارای 158 متر طول ، 30 متر عرض و با توانایی حمل دو هزار و 200 کانتینر است که ارزش آن بین 45 تا 50میلیون دلار می باشد.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران اظهارکرد: مجتمع کشتی سازی فراساحل از مجتمع های بزرگ خاورمیانه است که در زمینه ساخت و تعمیر کشتی های اقیانوس پیما و سازه های نفتی فعالیت دارد.
رضائیان اصل یادآورشد: این مجمتع با توجه به نیاز صنعت کشتی سازی ایجاد شده و تلاش داریم تا نیازمندی های تخصصی خود را تامین کنیم.

وی به انعقاد قرارداد تکمیل و ساخت شش فروند شناور مسافربری با همکاری بانک توسعه تعاون ، سه فروند شناور پنج هزار تنی و یک فروند شناور پشتیبانی ماهیگیری در هنگام صید این شرکت اشاره کرد و گفت: ساخت شناورها بین 15 تا 18 ماه طول می کشد.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران با بیان اینکه این شرکت ظرفیت تعمیر کشتی هایی تا ظرفیت 45 هزار تن را دارد افزود: تعمیر این شناورها به کمترین زمان یعنی بین 10 تا 12 روز رسیده است.
رضائیان اصل گفت: هم اکنون یکی از فعالیت های مهم این شرکت علاوه بر ساخت و تعمیر شناورها ، سکوها و سازه های نفتی و گازی ، تعمیر اساسی دکل حفاری دریایی ( جک آپ ) مختلف و پیشرفته فعال در خلیج فارس است .

وی افزود: هم اکنون کار ساخت سه شناور utvt با ظرفیت 500 تا 600 تن پشتیبانی از سکوهای نفتی و پنج فروند شناور حمل ماشین و یک فروند کشتی مسافربری vip آغاز شده است.
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران همچنین از ساخت شهرک صنایع دریایی خبر داد و افزود: به منظور تولید صنایع دریایی در داخل کشور طرح ساخت این شهرک به اجرا در آمد که عملیات زیرسازی آن انجام شده است.

رضائیان اصل ادامه داد: هم اکنون در جلب سرمایه گذار از کشور ترکمنستان و تبادل تکنولوژی با شرکت های آلمانی ، هیوندای کرده و دالیان چین برای ساخت این شهرک هستیم و گفت و گوهایی نیز در این زمینه انجام شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" ، تاریخ انتشار پنجشنبه 14 آبان 1394 ، کد مطلب : 81826232 (4969752) : www.newsum.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین