پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۵۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
رییس جمهوری روسیه دستور استفاده از بودجه دفاعی روسیه برای مقابله با کرونا در صورت ضرورت صادر کرد و گفت: در صورت نیاز ارتش هم باید وارد عمل شود.

شعار سال: ولادیمیر پوتین با اعلام این فرمان اظهار داشت: متاسفانه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در روسیه هر روز بیشتر می‌شود و وضعیت در هفته آینده روشن‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه باید برای مقابله با این شرایط به میدان بیایند، افزود: ما نیاز به یک پیش‌بینی دقیق از شرایط در روز‌های آینده داریم از این رو به دولت دستور داده‌ام هر روز گزارش خود در خصوص اقدامات برای مقابله با شیوع کرونا را بروز کند.

رییس جمهوری روسیه این را هم گفت که کشورش برای مقابله با کرونا نیاز به استفاده از ذخایر دولتی دارد.

گفتنی است، براساس دستور شهردار مسکو از امروز شرایط انزوای خانگی در روسیه سخت‌تر خواهد شد به شکلی که مردم بدون دریافت مجوز اینترنتی از شهرداری، اجازه خارج شدن از خانه‌های خود را نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد پلیس مسکو نیروی لازم برای اجرای این دستور را نداشته باشند از این رو بعید نیست که در روز‌های آینده ساکنان مسکو شاهد حضور نظامیان برای اجرای درست این استراتژی در خیابان‌های مسکو باشند.

شهرداری مسکو امروز اعلام کرد: در روز‌های اخیر در مسکو شمار بیماران با وضع سلامتی بد افزایش یافته و در مقایسه با یک هفته پیش دو برابر رشد کرده است.

در بیانیه گفته شده است: در شبانه روز اخیر در مسکو ۱۳۰۶ نفر کرونا گرفتند و افراد بیمار و کسانی که با آن‌ها تماس داشته‌اند تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند و در مجموع در پایتخت ۱۰ هزار و ۱۵۸ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

شهرداری مسکو اعلام کرد: ۴۵ درصد بیماران کرونایی در مسکو را افراد در سنین بین ۱۸ تا ۴۵ سال تشکیل می‌دهند و ۳۶ درصد بین ۴۶ تا ۶۵ سال و ۱۵.۵ درصد بالای ۶۵ سال هستند.

حدود پنج‌درصد افرادی که در مسکو کرونا گرفته‌اند، بالای ۸۰ سال سن دارند.

۳.۵ درصد بیماران کرونایی در مسکو را کودکان، ۵۰.۴ درصد مردان و ۴۹.۶ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲ هزار و ۵۵۸ نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدند تا تعداد بیماران کرونایی در پهناورترین کشور جهان به ۱۸ هزار و ۳۲۸ نفر و تعداد جانباختگان به ۱۴۸ برسد.

روسیه دو روز است که رکورد بیشترین ابتلا به کرونا در جهان را در اختیار دارد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار 25    فروردین    99، کد خبر:   83749623، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
ببین کار به کجا رسیده که از مهم ترین بودجه کشورشون برای منافع ملی دارن میزنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین