پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
رییس‌جمهور گفت: امسال سال سختی است؛ هم با ویروس تحریم و هم ویروس کرونا در جنگ هستیم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که سختی مردم را بکاهیم.
شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنج‌شنبه در ارتباط مستقیم تلویزیونی بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی پرند، فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب اسلامشهر، فاز اول تصفیه خانه فاضلاب ملارد و تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر صفادشت را افتتاح کرد و گفت: پیام این کار این است که ملت بزرگ ایران و شرکت‌های دولتی و خصوصی علی رغم مبارزه در جبهه کرونا در جبهه آبادانی و ساخت و ساز هم فعالیت می‌کنند و با توجه به اینکه امسال سال جهش تولید است این اقدامات ادامه می‌یابد و امیدواریم هر هفته شاهد افتتاح‌های مهم در همه وزارت‌خانه‌ها باشیم.

وی افزود: امسال سال سختی است هم با ویروس تحریم و هم کرونا در جنگ هستیم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که سختی مردم را بکاهیم. برای همه مردم دنیا هم سال سختی است، اما برای ما بیشتر.

روحانی تاکید کرد: مردم ما مطمئن باشند همه بخش‌ها، نهاد‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی آنی نبوده که کار خود را متوقف کنند و با همه پروتکل‌های بهداشتی کار خود را ادامه می‌دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 28 فروردین 1399 ، کدخبر: 210941 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
0
0
7 سال با وجود شما آقای روحانی سخت میگذره به مردم چیز تازه ای نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین