پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
رئیس جمهور آمریکا گفت که استراتژی دولت وی برای مقابله با ویروس کرونا جان صدها هزار نفر را نجات داد.

شعار سال: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عصر پنجشنبه (به وقت واشنگتن) در کنفرانس خبری روزانه خود گفت که به کمک استراتژی دولت وی در مقابله با ویروس کرونا، جان صدها هزار نفر حفظ شد.

وی افزود که افزایش تست ابتلا به کرونا اجازه خواهد داد تا اقتصاد به تدریج بازگشایی شود و از مرحله‌ای به مرحله دیگر برویم و آمریکا از محله اوج شیوع ویروس کرونا عبور کرده است.

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «دولت من در حال صدور دستورالعمل فدرال جدیدی است که بر اساس آن به فرمانداران اجازه می‌دهد رویکرد مرحله‌ای حساب شده‌ای برای بازگشایی ایالت‌هایشان اتخاذ کنند. این راهبرد بر اساس اطلاعات قابل راستی آزمایی است.» 

ترامپ گفت که به هر ایالت اجازه داده خواهد شد تا متناسب با شرایطش طرح بازگشایی اقتصاد خود را به پیش ببرد و کارشناسانمان معتقدند که هم اکنون زمان بازگشت زندگی اقتصادی فرا رسیده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 29 فروردین 99، کد مطلب: 13990129000040: www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
0
یعنی این بنده خدا پر رو ترین رئیس جمهور دنیاست اونم با اختلاف
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین