پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
پیرو رسانه ای شدن حکم اولیه دادگاه محمود صادقی نماینده مجلس به شکایت صادق لاریجانی، علی مطهری ، مصطفی تاجزاده و عباس عبدی، در موضع گیری هایی جداگانه ، انتقادات و مطالباتی در این خصوص مطرح نمودند.

شعار سال :در پی شکایت آملی لاریجانی؛ محمود صادقی به 21 ماه حبس محکوم شد.در این رابطه شخصیت هایی واکنش نشان دادند و خواستار شفاف سازی شدند.

عباس عبدی در واکنش به خبر محکومیت صادقی نماینده تهران به حبس نوشت: «حکم صادره و کیفرخواست و دفاعیات منتشر شوند»

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی، در واکنش به خبر محکومیت محمود صادقی به حبس ،در کانال تلگرامی خود مطلبی با تیتر «حکم را منتشر کنید» نوشت: «خبر محکومیت آقای صادقی نماینده مجلس بازتاب زیادی داشت. قصد ورود ماهوی در تایید و رد آن را ندارم. نمی‌توانم ورود کنم چون اطلاعی ندارم. از این رو معتقدم دو اقدام زیر باید انجام شود تا بتوان در این باره نظر داد.

۱. حکم صادره و کیفرخواست و دفاعیات منتشر شوند.

۲. روشن شود، آیا به ادعاهایی که این نماینده مجلس یا سایرین در خصوص فساد افراد و دستگاه‌ها وارد کرده‌اند نیز رسیدگی شده یا آنها مسکوت گذاشته شده‌اند؟»

علی مطهری در این رابطه نوشت ؛‏ حکم محکومیت آقای محمود صادقی موجب تعجب است. سوال آقای صادقی از آقای صادق لاریجانی این بود که موجودی حسابهای بانکی ۶۳ گانه قوه قضائیه چگونه هزینه می شود؟بدون آنکه کسی رامتهم کرده باشد. اگر یک نماینده نتواند چنین سوالی را مطرح کند پس مجلس به چه دردی می خورد؟

واکنش  عبدی،تاجزاده و علی مطهری به حکم محمود صادقی

سید مصطفی تاجزاده در انتقاد به صدور حکم برای محمود صادقی نماینده مجلس نوشت:

صادقی نماینده مجلس از ۶۳ حساب لاریجانی سوال کرد. دستگاه قضایی رئیسی به‌جای رسیدگی و گزارش به افکار عمومی، او را محکوم کرد. میرلوحی عضو شورای شهر تهران نیز پس از مصاحبه درباره فساد در شهرداری قالیباف دادگاهی شد.

واکنش  عبدی،تاجزاده و علی مطهری به حکم محمود صادقی

اختصاصی شده پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
یک نماینده حق گو و پیگیر حقوق مردم در مجلس داشتیم اون رو هم دارن خراب میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین