پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
نمی دانم چرا نظام با امثال تو برخورد نمی کند و دستگاه های قضائی و امنیتی ، دارای مماشات رفتاری با امثال تو هستند. اما این را مسلما می دانم که بد جور روی کول سواری دادا. بعنوان یک شهروند ( شناختن و نشناختن مهم نیست) ، تو را ملغمه ای از عقل گرائی و دلسوزی ظاهری با منفعت طلبی و سهم خواهی حداکثری می بینم. اگر پای منافع در میان بود و حفظ ظاهر نبود، با تند رو ترین های جناح راست هم حاضری فالوده بخوری. مهم نیست که درست می گویم یا نه، این امر برایم اهمیت دارد که من تو را اینگونه می بینم. خوش باشید آقا !!!
شعار سال:مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توئیتی نوشت: ‏با هشدار FATF به بانک‌های جهان، که ایران کشوری «پرریسک» است و در مظان «پولشویی» قرار دارد، مبادلات بانکی کشورمان با دنیا قفل شده است. حتی روسیه و چین هیچ‌گونه خدمات بانکی به ایرانی‌ها ارائه نمی‌دهند. ‎تحریم را امریکا تحمیل کرد. ‎خودتحریمی را چه کسی به ایرانیان تحمیل کرد؟
 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین