پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۵۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
صادق زیباکلام گفت:به نسل جدید و دهه هفتادی ها اشاره کرد و گفت: مقداری برای همدیگر ارزش و احترام قائل باشیم، من از امیرحسین تتلو می ترسم، من از تتلوها می ترسم، از مائده هژبری می ترسم، امیدوارم که اشتباه کنم و از اینها نباید ترسید ولی من از اینها می ترسم.

شعار سال:صادق زیباکلام تحلیلگر و فعال سیاسی اصلاح طلب مهمان سیاسی شب گذشته کافه خبر بود که به صورت زنده و از طریق اینستاگرام با او به گفتگو نشستیم. 

او در بخشی از این گفتگو به نسل جدید و دهه هفتادی ها اشاره کرد و گفت: مقداری برای همدیگر ارزش و احترام قائل باشیم، من از امیرحسین تتلو می ترسم، من از تتلوها می ترسم، از مائده هژبری می ترسم، امیدوارم که اشتباه کنم و از اینها نباید ترسید ولی من از اینها می ترسم.

زیباکلام افزود: من از همه کسانی که پر از خشم و نفرت و تخریب هستند می ترسم. من از اسامه بن لادن و ابوبکر بغدادی هم می ترسم چون اینها فقط می خواهند تخریب کنند. اسامه بن لادن به جز اعدام و سربریدن چه کرد؟ من از این تیپ افراد و از این تفکر می ترسم. جا دارد که در نظام جمع شوند و فکر کنند که ما دهه هفتادی ها چه باید کنیم. 

این چهره اصلاح طلب گفت: من الان می فهمم که آن شعار دی ماه ۹۶  که گفته شد« اصلاح طلب، اصولگرا دیگر تمومه ماجرا» یعنی چه! و من چقدر ساده لوح بودم که این شعار را جدی نگرفتم. اگر شما به عمق این شعار بروید این شعار خیلی تکان  دهنده است. در این شعار نه امیدی است، نه آینده ای ونه سفیدی و نه نوری در پایان آن و فقط تخریب درآن دیده می شود. ما با نسل جدیدمان چه کرده ایم.

مشروح این گفتگو که پیرامون مباحثی درباره عبور مردم از اصلاح طلبان و خاتمی، مواضع جنجالی اردشیر زاهدی و ..است تا ساعتی دیگر منتشر خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ 12 اردیبهشت 1399،کد خبر:1383248،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
خود شما هم آدمی پر از خشمید آقای زیبا کلام بارها در سخنرانی هاتون شاهد این موضوع بودیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین