پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
رؤسای کمیسیون و شورای اتحادیه اروپا با ارسال نامه ای به سران کشورها عضو، فهرست ۶ بندی موضوعات مورد بحث در اجلاس آتی جی- ۲۰ را اعلام کردند.

شعار سال: به نقل از رویترز، مسئولین عالیرتبه اتحادیه اروپا امروز فهرست موضوعات مورد بحث در اجلاس آتی جی- ۲۰ را تعیین کردند.

مقامات ارشد اتحادیه اروپا امروز فهرستی را اعلام کردند که بر اساس آن قرار است موضوعاتی از قبیل بحران مهاجران، مبارزه با تروریسم و نیز ثبات (اقتصادی) در اجلاس آتی جی- ۲۰ در کشور چین مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بر این اساس، «ژان کلود یونکر» رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا و «دونالد توسک» رئیس شورای این اتحادیه با ارسال نامه ای به سران کشورهای عضو این اتحادیه، فهرست ۶ بندی موضوعات مورد بحث در اجلاس آتی جی- ۲۰ در کشور چین را اعلام کردند.

لازم به ذکر است این اجلاس قرار است روز های ۴ و ۵ ماه سپتامبر سال جاری میلادی در شهر «هانگژو» واقع در شرق کشور چین برگزار شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 شهریور 95 ، کد مطلب: 3756720: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین