پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۵۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
غلامرضا بلوطی میرزا گفت: با شبانه روزی شدن گمرک اهواز و بندر امام ، یکی از نگرانی‌های مسئولان اجرایی و بندری از انباشت کالا برطرف شد.

شعار سال:غلامرضا بلوطی میرزا گفت: با شبانه روزی شدن گمرک اهواز و بندر امام ، یکی از نگرانی‌های مسئولان اجرایی و بندری از انباشت کالا برطرف شد.

وی گفت: همه گیت‌های خروجی و ورودی کالا به این دو گمرک به صورت 24 ساعته باز هستند و مأموران گمرک تشریفات گمرکی را در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند.

ناظر گمرکات خوزستان افزود: برای جلوگیری از ازدحام کامیون های حملِ بار، طبق توان اعلامی هر انبار توسط نمایندۀ انبارها، باید نسبت به اعزام کامیون به اسکله‌ها اقدام شود.

بلوطی میرزا با اشاره به اینکه عدم ترخیص به موقع کالاها از بنادر و گمرکات خسارات زیادی به منافع ملی وارد می کند افزود: گمرک برای سرعت بخشیدن به ترخیص کالا و انجام تشریفات گمرکی مشکلی ندارد.

وی خاطرنشان کرد:با توجه به حجم کالاهای وارداتی به هر یک از واحدهای گمرکی‌، نسبت به شبانه روزی کردن گمرک اقدام خواهیم کرد.

وزیر جهادکشاورزی هفتۀ گذشته در بازدید از دپوی محصولات‌ کشاورزی و دامی در بندر امام بر ترخیص و انتقال سریع کالا از گمرکات و بنادر استان تأکید کرد.

هم اکنون بیش از دو میلیون تُن ذرت در انبارهای گمرک و بندر امام نگهداری می شود.

با شیوع ویروس کرونا از حجم کاری برخی واحدهای گمرکی خوزستان از جمله گمرک آبادان و خرمشهر کاسته شده است.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت مانا،تاریخ 17 اردیبهشت 1399،کد خبر:86588،www.mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین