پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۸۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس در تازه ترین پست اینستاگرامی اش با گذاشتن دو سند قدیمی از اقدامات شهرداری دوگنبدان درسال های دور نوشت:قابل توجه. برخی از اسناد گذشته خیلی جالبه. دو برگ سند از گذشته سال چهل و هفت شهرم دوگنبدان را ببینید.

شعار سال: غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس در تازه ترین پست اینستاگرامی اش با گذاشتن دو سند قدیمی از اقدامات شهرداری دوگنبدان درسال های دور نوشت:قابل توجه. برخی از اسناد گذشته خیلی جالبه. دو برگ سند از گذشته سال چهل و هفت شهرم دوگنبدان را ببینید.

وی ادامه داد: اولی اینکه از کجا آورده ای. تمام کارکنان شهرداری( برگه همه کارکنان آن سال موجود است) یک فرم از حقوق و زندگیشون مشخص میکنن تا اگه مالشان زیاد شد بگن از کجا آورده اند.

تاجگردون باز نوشته است:نه اینکه طرف با یک پراید که چه عرض کنم دوچرخه اومده تو شهرداری یا ارکان شهرداری الان ماشین میلیاردی داره و چند پلاک زمین و آپارتمان و بگذریم دهها بند و بست با این و اون و کارهای مردم را معطل میکنن و کسی ازشون سوال نمیکنه که آقا جان از کجا آورده ای و اگر هم سوال بشه که معلومه چکار میکنن.

وی ادامه داد:سند دوم هم خیلی جالب است که آخر سال شهردار و رییس انجمن شهر کل کارهای سال انجام شده را به مردم گزارش میدن. حجم کارها و دقت را ببینید. اون موقعها خبری از قیر  مجانی و پول آلایندگی و پول مفت نفت و این موارد نبود.

تاجگردون بازهم نوشته است:حالا تصور کنید چرا یهویی یک نفر صاحب اینهمه مال بشه و تازه فرار به جلو کنه و حرفهایی بزنه که خودش هم میدونه مردم باور نمیکنن. این دو سند که البته سندهای دیگری هم هست سندهای تلخی هستند در مقایسه با واقعیت امروز ولی باید بپذیریم.

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 18 اردیبهشت    99، کد خبر:    157662، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین