پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
ابوالفضل سروش نوشت: «خیلی ها سوال می کنند اگر حقوق مجلس اینقدر پایین است پس چگونه بعضی ها برای ورود به مجلس خرج های سنگین می کنند این سوالی است که خودم هم هیچ وقت جواب درستی برای آن نیافتم!»

شعارسال:ابوالفصل سروش، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
«مجلس دهم همزمان با عید سعید فطر سال ۱۳۹۹ هجری شمسی به پایان خود می رسد و به لطف خدا دوران نمایندگی اینجانب هم به اتمام می رسد.
 
در کانال تلگرامی و اینستاگرام شرح اهم فعالیت های اینجانب درطی این ۴ سال هست مردم و موکلین عزیز می توانند مراجعه کنند.
 
از اینکه طی این مدت همراهی کردید سپاسگزارم
 
اما چند مطلب را دوست دارم بدانید:
 
۱-به فضل و رحمت خدا
 
در طول دوران نمایندگی از هیچ رانتی استفاده نکردم و  از هیچ موضوعی سوء استفاده نکردم و اگر کسی مدعی است مجاز است اعلام نماید.
 
۲-در رای های سیاسی باتفکر و خرد جمعی فراکسیون امید همراه بودم و البته این آرا را با منطق سازگارتر می دیدم  و در رای های اقتصادی و دیگر موضوعات تخصصی فقط با مطالعه و نظر متخصصان آن حوزه و اعتناء به نظرات مرکز پژوهش های مجلس رای می دادم و هیچ وجه نگاه جناحی نداشتم و منافع مردم مد نظرم بود.
 
۳-به جز حقوق نمایندگی که سال اول ۶ میلیون تومان بود و در طی این ۴ سال به تدریج به  ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت بقیه هزینه هایی که به عنوان هزینه دفتر و همراه به نمایندگان پرداخت می شد را وارد زندگی و اموال شخصی ام  نکردم، بخشی صرف هزینه های جاری و دفتر  می شد و باقیمانده آن را وقف فقرا نمودم که اسنادش نیز موجود است.
 
۴-خیلی ها سوال می کنند اگر حقوق مجلس اینقدر پایین است پس چگونه بعضی ها برای ورود به مجلس خرج های سنگین می کنند این سوالی است که خودم  هم هیچ وقت جواب درستی برای آن نیافتم!
 
۵- نمایندگی مجلس از سخت ترین شغل های دنیاست که همه کاره و هیچ کاره هستید!
 
به دوستانم توصیه می کنم هیچ وقت به آن حتی فکر هم نکنند مگر آن که صرفا رضایت خدا و حل مشکلات مردم را در نظر داشته باشند که کار بسیار سختی است.
 
۶- بر اساس چهار سال تجربه نمایندگی و عضویت در دستگاه قانونگذاری و نظارت، یک تحلیل جامع از روند جاری امور، نقاط ضعف، نقاط قوت، افق پیش روی کشور و راهکارهای سیاسی و اجرایی برای پیشرفت و توسعه کشور  درقالب یک مصاحبه یابیانیه  ارائه خواهم داد.
 
۷- از خدا و مردم می خواهم قصوراتم را ببخشند و بدانند آنچه وسع و توان من بود انجام دادم.
 
و از خدای متعال می خواهم هر قدر که من قصور داشتم خودش با فضل و کرم بیکرانش ده ها برابر آن را برای مردمم جبران نماید.
 
به امید ایرانی بهتر برای مردمان سرزمینم
 
ابوالفضل سروش
 
نماینده دوره دهم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی».
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری جماران ،تاریخ انتشار:  26 اردیبهشت   1399،کدخبر:   1430848،www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین